Ik zit nu voor een dilemma,
Ik wil ongeveer 250 euro uitgeven voor een versterker. Ik heb bij mijn schoonvader de onkyo tx-ds 747 gezien en gehoord.
Ik heb hier ervaring mee en eigenlijk bevalt het ding prima. Dit was een kleine 10 jaar terug een topversterker. En ook nu klinkt hij nog goed. Ik kan deze aanschaffen via MP voor 175 euro.
Er zitten twee nadelen aan deze versterker:
1. de hoogte, ik moet de pootjes er af halen om hem in mijn TV meubel te kunnen plaatsen.(an dan nog wordt het echt een tight fit dus koeling zal moeilijk worden, ik zit zelf al aan aktieve koeling te denken, al hebben sommige deze koeling wel en andere niet
)
2. de geschiedenis is niet geheel bekend.
Voordelen;
1. Bekende versterker
2. Goedkoper
3. Zwart
Het alternatief is Onkyo TX-SR303E.Onkyo TX-SR502E

Het voordeel hiervan is dat het nieuw is (I like new things
). Maar ik ken de kwalitiet hiervan niet, en weet niet eens of het te vergelijken is met de eerder genoemde versterker.
Nadelen van deze versterker:
1. Zilver, al mijn homecinema stuff is zwart.(volgens mij issie wel in zwart leverbaar)
2. Geen ervaring met kwaliteit van het geluid.
3. Prijs is net iets hoger.
Voordelen;
1. Formaat, past eenvoedig in mijn TV meubel
2. Nieuw, dus garantie
3. Hij is zwart
4. Digitaal aan te sturen
De versterker komt aan een MCE te hangen, de geluidskaart wordt aangeschaft in samenhang met de versterker, dus daar kan ik nog niets over zeggen. Verder wordt er dus vooral veel tv en veel mee afgespeeld, af en toe radio of MP3.
Wat to do...
Ik wil ongeveer 250 euro uitgeven voor een versterker. Ik heb bij mijn schoonvader de onkyo tx-ds 747 gezien en gehoord.
Ik heb hier ervaring mee en eigenlijk bevalt het ding prima. Dit was een kleine 10 jaar terug een topversterker. En ook nu klinkt hij nog goed. Ik kan deze aanschaffen via MP voor 175 euro.Er zitten twee nadelen aan deze versterker:
1. de hoogte, ik moet de pootjes er af halen om hem in mijn TV meubel te kunnen plaatsen.(an dan nog wordt het echt een tight fit dus koeling zal moeilijk worden, ik zit zelf al aan aktieve koeling te denken, al hebben sommige deze koeling wel en andere niet
2. de geschiedenis is niet geheel bekend.
Voordelen;
1. Bekende versterker
2. Goedkoper
3. Zwart
Het alternatief is Onkyo TX-SR303E.Onkyo TX-SR502E

Het voordeel hiervan is dat het nieuw is (I like new things
Nadelen van deze versterker:
1. Zilver, al mijn homecinema stuff is zwart.(volgens mij issie wel in zwart leverbaar)
2. Geen ervaring met kwaliteit van het geluid.
3. Prijs is net iets hoger.
Voordelen;
1. Formaat, past eenvoedig in mijn TV meubel
2. Nieuw, dus garantie
3. Hij is zwart
4. Digitaal aan te sturen
De versterker komt aan een MCE te hangen, de geluidskaart wordt aangeschaft in samenhang met de versterker, dus daar kan ik nog niets over zeggen. Verder wordt er dus vooral veel tv en veel mee afgespeeld, af en toe radio of MP3.
Wat to do...
[ Voor 14% gewijzigd door 911GT2 op 29-05-2006 14:46 . Reden: Even toegevoegd dat het met MCE gebruikt gaat worden. TX-SR502E als optie toegevoegd ]