Hoi allemaal,
Ik ben al een tijdje bezig met een script en het lukt me niet of het voor elkaar te krijgen.
Ik haal uit het database een periode (totaal 6 weken). Deze waarde(s) moeten in een sessie geplaatst worden zodat ik ze op een andere pagina kan gebruiken. Ik heb me rommel er even uitgehaald en alleen het gedeelte neergezet dat ook echt goed werkt.
Het script is een include van een registratie formulier.
<?php
/* Bestand: periode1.php
* Beschrijving: periode 1 checkbox
*/
include '../conn.php';
//---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
$select = "SELECT * FROM periode";
$queryperiode = mysql_query($select)or die(mysql_error());
while($list = mysql_fetch_object($queryperiode)){
print ' <input name=periode[] value=' . $list->id . ' type= "checkbox">' . $list->begindag . ' ' . $list->beginmaand .
' t/m ' . $list->einddag . ' ' . $list->eindmaand . '<br>';
}
?>
Ik ben al een tijdje bezig met een script en het lukt me niet of het voor elkaar te krijgen.
Ik haal uit het database een periode (totaal 6 weken). Deze waarde(s) moeten in een sessie geplaatst worden zodat ik ze op een andere pagina kan gebruiken. Ik heb me rommel er even uitgehaald en alleen het gedeelte neergezet dat ook echt goed werkt.
Het script is een include van een registratie formulier.
<?php
/* Bestand: periode1.php
* Beschrijving: periode 1 checkbox
*/
include '../conn.php';
//---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
$select = "SELECT * FROM periode";
$queryperiode = mysql_query($select)or die(mysql_error());
while($list = mysql_fetch_object($queryperiode)){
print ' <input name=periode[] value=' . $list->id . ' type= "checkbox">' . $list->begindag . ' ' . $list->beginmaand .
' t/m ' . $list->einddag . ' ' . $list->eindmaand . '<br>';
}
?>