Ik heb het volgende probleem met msn,
Als ik inlog op mijn msn dan kan ik gewoon chatten met andere mensen maar zodra mijn andere familie leden op msn willen dan resulteert dat in het niet kunnen inloggen op msn en niet meer kunnen internetten. Het internet valt dan helemaal uit. Wij hebben twee pc's maar op beide geeft hij dit probleem dus lijkt het mij niet te liggen aan de pc's zelf.
Dan moet ik de router helemaal resetten en dan kan ik weer internetten.
Nou heb ik het volgende geprobeerd om wat uit te sluiten , ik heb Hitman Pro gedraaid om te kijken of het eventueel door spyware kan komen maar dit verhielp het probleem niet, nog steeds het uitvallen van internet. Een virusscan hielp ook al niet.
Ik heb ook een aantal keer msn opnieuw geinstalleerd dus dit lijkt mij het ook niet te zijn.
Mijn zussen kunnen wel ergens anders aanmelden zolang het maar niet thuis is.
Dit is het systeem van beneden;
Intel Pentium 4 550 (3400 Mhz)
MSI MS-7091 (Medion OEM)
512 MB (PC3200 DDR SDRam)
Nvidia Geforce 6610 XL
Western Digital 250GB IDE
Cardreader
MSN 7.5
Waar kan dit aan liggen?
Als ik inlog op mijn msn dan kan ik gewoon chatten met andere mensen maar zodra mijn andere familie leden op msn willen dan resulteert dat in het niet kunnen inloggen op msn en niet meer kunnen internetten. Het internet valt dan helemaal uit. Wij hebben twee pc's maar op beide geeft hij dit probleem dus lijkt het mij niet te liggen aan de pc's zelf.
Dan moet ik de router helemaal resetten en dan kan ik weer internetten.
Nou heb ik het volgende geprobeerd om wat uit te sluiten , ik heb Hitman Pro gedraaid om te kijken of het eventueel door spyware kan komen maar dit verhielp het probleem niet, nog steeds het uitvallen van internet. Een virusscan hielp ook al niet.
Ik heb ook een aantal keer msn opnieuw geinstalleerd dus dit lijkt mij het ook niet te zijn.
Mijn zussen kunnen wel ergens anders aanmelden zolang het maar niet thuis is.
Dit is het systeem van beneden;
Intel Pentium 4 550 (3400 Mhz)
MSI MS-7091 (Medion OEM)
512 MB (PC3200 DDR SDRam)
Nvidia Geforce 6610 XL
Western Digital 250GB IDE
Cardreader
MSN 7.5
Waar kan dit aan liggen?