Ja, dat vraag ik me dus af want je ziet nog steeds in NL, ondanks het consumentenrecht, dat je na een bepaalde tijd door de winkel (hier dus MM) wordt geconfonteerd met het feit dat "ze het terugsturen naar de fabriek of producent of distributeur"...-NMe- schreef op zondag 28 mei 2006 @ 23:45:
[...]
Garantie gaat via MM, niet via Haier. Hoe MM de service vergoed krijgt waar jij wettelijk gewoon recht op hebt is irrelevant: bij een defect product moet MediaMarkt het voor je oplossen. Als consument heb je niks met Haier te maken, behalve dat hun logo op je product staat.
Verder lijkt het me niet echt wat, die laptop. Leuk als je niet meer doet dan wat browsen en tekstverwerken, maar als je meer wil doen kun je beter doorsparen voor wat degelijks.
Misschien 12.8 Mld Yuan maar ik kan me inderdaad niet voorstellen dat het dollars zouden zijn.Boss schreef op zondag 28 mei 2006 @ 23:50:
[...]
Doen ze netjes, ruim 4x zo veel als Dell, wat dan toch weer bekend staat als de grootste computerbouwer van de wereld...
12.8 mld lijkt me dus wat veel :-)
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof