Ik heb een ZyXEL 2602H-61C modem/router, zou ik hier een wireless router van Linksys of Sitecom op kunnen aansluiten, zodat mijn Tiscali Telefonie nog steeds werkt (dit kan namelijk alleen via die ZyXEL) en ik m'n pc's wireless kan verbinden..?
Ik ken beide apparaten niet, maar het lijkt me dat je de wireless router alleen als AccessPoint wilt gebruiken. Dan een netwerkpoort aansluiten op een netwerkpoort van de wireless router (eventueel met een crosscable), en daar alleen de wireless settings in maken. DHCP laten uitvoeren door de Zyxel, en klaar ben je.
[ Voor 6% gewijzigd door Poltergeist op 28-05-2006 20:51 ]
Ja, was ik precies van plan.. met een crosskabeltje de verbinding tussen ZyXEL en wireless router leggen. Ik wil hem inderdaad dus als accesspoint gebruiken.. dus alleen DHCP laten uitvoeren door de ZyXEL en dan zou voip telefonie via die zyxel werken en tevens de 2 draadloze verbindingen (wanneer ik deze heb geconfigureerd)?
Waarom probeer je het niet gewoon? Blijkbaar had je het zelf al uitgedacht, en wat is er leuker dan het zelf uitproberen/uitzoeken hoe iets werkt?
Maar ja, op deze manier zou alles moeten werken...
Maar ja, op deze manier zou alles moeten werken...
Da's 't juist.. ik heb nog geen accesspoint aangeschaft.. ga ik morgen doen =P
Wilde alleen weten of het mogelijk was om de twee apparaten te verbinden en dan zonder dat de voip telefonie niet meer zou werken..
Wilde alleen weten of het mogelijk was om de twee apparaten te verbinden en dan zonder dat de voip telefonie niet meer zou werken..