Toon posts:

aanschaf TV kaart en linux

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ok, ik denk erover om een TV kaartje aan te schaffen, en nu wil ik eens weten wat jullie ervaring met TV kaarten is onder linux ? welke kregen jullie wel makkelijk aan de praat (hauppage, wintv bla e.d )
en ja welke TV kaart dan eigenlijk het beste is :>
het gaat me eigenlijk om een TV kaart
dus geen TV-Radio kaart ofzo
eventueel nog tips ? (TV-kaarten lees je niet zoveel over)

• mavink
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-05 09:16
Ik heb een ding dat vroeger (toen ik hem kocht dus :)) Miro Video PCTV heette; tegenwoordig is dit de Pinnacle Studio PCTV. Werkt prima; hij heeft een bttv chipje, die worden prima ondersteund.

• Logic
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-08 22:01

Logic

SmartOS:Love at First Boot

onder mandrake 7.2 draait ie goed
word meteen gevonden

If it bleeds, it can be killed!

• Oeboema
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-08 20:18
Ik heb een Terratec TV+. Draait prima onder linux. Is wat duurder dan een standaard winTV, maar heeft leuke features: stereo, S-VHS in. Ik moest wel zelf een 2.4.x kernel compileren, maar dat is ook niet echt moeilijk. ALs je Duits kunt lezen, moet je maar eens kijken op www.multimedia4linux.de Daar staat een heleboel info over oa TV-kaarten.

He who has a shady past knows that nice guys finish last.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 26 januari 2001 14:41 schreef Oeboema het volgende:
Ik heb een Terratec TV+. Draait prima onder linux. Is wat duurder dan een standaard winTV, maar heeft leuke features: stereo, S-VHS in. Ik moest wel zelf een 2.4.x kernel compileren, maar dat is ook niet echt moeilijk. ALs je Duits kunt lezen, moet je maar eens kijken op www.multimedia4linux.de Daar staat een heleboel info over oa TV-kaarten.
danke bitte fur dieser wunderschonen informationen :>
ja doch ich konnte schon deutsch lesen und reden :>

(doh je moet wat als je op de grens woonde ofzo :P)