[IE]Inlog cookie wordt na een uur vergeten

Pagina: 1
Acties:

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Beste medetweakers,

Hier op twee computers hebben wij last van een irritant euvel. Beide machines draaien op Windows XP SP2 en met IE 6.nogwat (gewoon de nieuwe versie, maar niet 7). Als wij inloggen op een spelletjessite zoals gamesquare of spele.nl gaat dit zonder problemen, maar na exact een uur worden we uit het spel verwijderd. Nu denk ik dat dit ligt aan het verlopen van een cookie of een rare dump van het cache geheugen. Ik heb in de instellingen " checken op nieuwe pagina's " de stand op nooit gezet zodat hij die cache niet refreshed, maar dit lijkt me niet de juiste (meest robuuste) oplossing te zijn.

Iemand een oplossing in zijn mouw? Deel het met me, bedankt :) !

edit:

Kan het hier iets mee te maken hebben?
Afbeeldingslocatie: http://picserv.pixio.nl/~picserver/i.php?/1I239D21GIU9U7JX/K7D7000GQY7Q/JPEG/1148834827//m7et

[ Voor 18% gewijzigd door Cassius op 28-05-2006 18:47 ]

De meeste mensen deugen!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Hebben andere gebruikers op die site dat ook eg het kan normaal zijn, want expiration is iets wat je aan een koekje mee kan geven :P

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:20

crisp

Devver

Pixelated

Tenzij de datum op beide computers verkeerd staat zou het inderdaad best wel eens 'by design' kunnen zijn en opgelegd door de sites zelf ;)

Intentionally left blank

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Maar het was eerst niet, dan zou de site dat moeten hebben ingevoerd, ik zal vragen of de datum en tijd goed staat en of andere mensen er last van hebben. Ook weet ik niet precies wanneer het probleem zich voor begon te doen helaas :( !

De meeste mensen deugen!