Toon posts:

Camera, welke?

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik ben hier nieuw dus ik weet niet of ik deze vraag hier mag stellen..?
ik zoek een camera t/m de prijs van 300 euro (evt 315 ofzo natuurlijk maar niet veel meer)
ik zou graag een draairing om de lens hebben waar je scherp mee kan stellen als optie..dus dat je zo scherp kan stellen en bv. kan instellen dat hij dat automatisch doet.
Ik zou graag landschappen, dieren, portretfoto's willen maken.
Ook lijkt me Macro fotograveren mij erg leuk.
Een camera waar ik eventueel later lenzen etc. bij kan kopen is wel handig en heb ik het liefste.

Heeft iemand tips of iedeen? er zijn namelijk zoveel camera's dat ik door de bomen het bos niet meer zie om het zo maar te zeggen :/

Verwijderd

Als je echt lenzen wilt verwisselen zul je al snel naar een dSLR moeten gaan, maar dan praat je over 2 tot 3x je huidige budget...

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:07

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Digitaal of analoog?
Digitaal gaat denk ik niet lukken met dat budget.
Ik neem aan dat je op zoek bent naar een (d)slr?

Life is not about specs, it is about joy!

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07-2025
Een tweedehands dSLR (Canon 300d, of 350d als je kunt vinden) van bijv speurders of marktplaats? Ik ken weinig andere camera's in die prijsrange met een draairing voor scherpstellen. En als je lenzen wilt wisselen, dan komt een dSLR toch al heel snel als eerste optie.

Verwijderd

Een tweedehands Sony Cybershot DCS-F707.

Verwijderd

Topicstarter
een 2e hands camera heb ik liever niet ivm met de garantie..heeft iemand een idee wat voor camera wel in dat budget valt en mischien wat minder dingen erop heeft? het is niet allemaal een must natuurlijk... :)

de FUJI S5600 leek mij wel wat ..

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2006 18:26 ]

• pvdplanet
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-08-2023
De S5600 kan wel manueel worden scherp gesteld maar dit gaat nogal omslachtig met 2 knopjes. Sowieso is het bijna onmogelijk om goed scherp te stellen op een LCD scherm of electronische viewfinder. Let the cam do the work ;)

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05:33

breinonline

Are you afraid to be known?

Als je het echt nog niet weet kan je deze vraag beter in het Welke digitale camera tussen de 250 en 500 euro? - deel 3 topic stellen.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Zie hierboven ^^ graag eerst de sticky's doorlezen, dan weet je waar je moet zijn, en dat had je het openen van een apart topic gescheeld ;) En welkom op GoT, overigens :)

[ Voor 10% gewijzigd door Remy op 29-05-2006 08:35 ]

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.