Ik heb een solution met daarin een website en een library. Ik heb er nooit problemen mee gehad, maar sinds ik de solution aan SourceSafe 2005 heb toegevoegd de functionaliteit van VS zelf, krijg ik twee errors als ik de library wil compileren:
Die twee files kan ik gewoon verwijderen in de explorer, dus dat "access denied" klopt alvast niet. Als ik ze verwijder, kan ik gewoon compileren, maar als ik de solution een volgende keer weer open, begint het weer van voor af aan...
Volgens mij heb ik niks gedaan dat echt abnormaal is... gewoon een projectje aan sourcesafe toevoegen mag toch niet zulke vage errors opleveren? Iemand een idee wat hier gaande is?
code:
1
2
| Unexpected error creating debug information file 'C:\Source\Cimplisity\CimpControls\obj\Debug\CimpControls.PDB' -- 'C:\Source\Cimplisity\CimpControls\obj\Debug\CimpControls.pdb: Access is denied.' Could not write lines to file "obj\CimpControls.csproj.FileList.txt". Access to the path 'C:\Source\Cimplisity\CimpControls\obj\CimpControls.csproj.FileList.txt' is denied. |
Die twee files kan ik gewoon verwijderen in de explorer, dus dat "access denied" klopt alvast niet. Als ik ze verwijder, kan ik gewoon compileren, maar als ik de solution een volgende keer weer open, begint het weer van voor af aan...
Volgens mij heb ik niks gedaan dat echt abnormaal is... gewoon een projectje aan sourcesafe toevoegen mag toch niet zulke vage errors opleveren? Iemand een idee wat hier gaande is?
日本!🎌