[HP Laserjet 2200DTN] Print ineens niet meer..

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• laurentbas
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22-01 11:35
Hoi,

ik heb hier een Hp laserjet 2200dtn staan die ineens niet meer print.
Kort voordat hij er mee ophield was ik nog gewoon aan het printen.
Nu wil ik via de web interface kijken of daar een error is maar ik heb geen idee welk ip adres de printer heeft. Is hier een standaard ip adres voor?

Groetjes laurent

• Bleh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:15

Bleh!

:)

Het is hetzelfde IP als waar je naartoe print. Dus dat moet je wel kunnen achterhalen.
Je kunt ook een statuspagina aflaten drukken, maar weet even niet uit het hoofd hoe. Moet je even de handleiding bij HP lezen. Heb zelf een 2200DN :)

Toen plassen pissen werd, is het gezeik begonnen.

• laurentbas
hoe kom ik daar achter dan ?

Verwijderd

Zoals hij zegt, de handleiding lezen misschien?

Je doet erg weinig om zelf tot een oplossing te komen. Je kunt dit allemaal vinden in de handleiding en als je die niet hebt kun je die weer op internet vinden. Sorry, maar als je niet eens zelf de moeite wilt doen om op te zoeken hoe je de configuratiepagina uitprint moet je niet verwachten dat anderen wél moeite gaan doen om jouw probleem op te lossen.

Overigens kun je ook gewoon in Windows zelf het IP adres achterhalen (via je configuratiescherm).

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2006 16:00 ]

• laurentbas
Dit staat dus niet in de handleiding, die had ik al doorgelezen..

• Bleh!

Bleh!

Bij de instelling van je printer in windows staat de poort waar je naar print. Als je de eigenschappen van deze (tcp/ip) poort bekijkt dan zie je het adres van je printer.

Verwijderd

laurentbas schreef op zondag 28 mei 2006 @ 16:00:
Dit staat dus niet in de handleiding, die had ik al doorgelezen..
Onee? Hoe kan het dan dat ik het wel in de handleiding zie staan?
*hint* hoofdstuk 4, tweede pagina. Overigens is het een goed idee om aan te geven wat je wel en niet geprobeerd hebt, dan verknal je niet onze tijd doordat we suggesties doen die je al geprobeerd hebt. Maargoed, je moet de "Go" knop ingedrukt houden, zoals bij 99% van de laserprinters zonder display.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2006 16:06 ]

• Bleh!

Bleh!

Dat is niet de configuratie maar de testpagina. Overigens staat hier:
HP Jetdirect and Embedded Jetdirect Inside Print Servers - Reset to Factory Defaults (Cold Reset) and Print a Configuration Page wel wat over. Dus de GO en JOB Cancel knoppen tegelijk indrukken voor de config.

Verwijderd

bleh schreef op zondag 28 mei 2006 @ 16:05:
Dat is niet de configuratie maar de testpagina. Overigens staat hier:
HP Jetdirect and Embedded Jetdirect Inside Print Servers - Reset to Factory Defaults (Cold Reset) and Print a Configuration Page wel wat over. Dus de GO en JOB Cancel knoppen tegelijk indrukken voor de config.
Excuses, vaak is dat één en dezelfde pagina, vandaar mijn verwarring. Dan nog staat het wel in de handleiding, namelijk pagina 77 (7 pagina's verderop) in hetzelfde hoofdstuk: "Problem solving". Als je de handleiding doorneemt omdat je een probleem hebt kom je dat echt wel tegen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2006 16:08 ]

Pagina: 1