Toon posts:

Mijn internet is soooow traag :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
misschien dat iemand mij kan helpen!
Ik heb al sinds vorige week zaterdag het probleem, dat mijn internet zo uber langzaam is, terwijl het internet het daarvoor gewoon prima deed, nu moet ik echt zo lang wachten voordat ik eindelijk op een pagina kom! :(
Wij hebben thuis internet van planet en delen dit met 4 computers, en we hebben normaal helemaal geen problemen ermee, sinds vorige week zaterdag! Alleen op mijn computer is het internet super langzaam en op die van me ouders helemaal niet (zit nu ook achter mijn moeders computer)!
Ik heb echt al van alles geprobeert, dacht dat het eerst aan het netwerk kabeltje lag, maar dat was het niet, had adaware erop gezet, spamware verwijderd, hielp allemaal niet, dus dacht ik, mwa laat ik dan maar windows er opnieuw opzetten, hielp ook niet!
Nu is het zo erg, dat ik niet eens mijn virusscanner kan updaten, want dan breekt het internet de update af en msn doet er eeuwen over voordat ie eindelijk aangemeld is!
Ik weet het echt niet meer, zou er dan iets mis zijn in de hardware, dat ik iets nieuws erin nodig heb, of zou het te maken hebben met mijn moederbord?
Denk niet dat het ligt aan mijn harde schrijf (en) want die mijn c-schrijf staat nu haast niks op!
Wie kan mij alstublieft helpen? :'(
Groetjes anouk
8)

• DarthPlastic
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-01 19:29
Heb je de modem en router al eens gereset?
Vaak is het gewoon zo op te lossen :)

Als je internet hebt, probeer dan op de pc's eens de tests van www.speedtest.nl te draaien, zo kun je meten hoe snel internet werkelijk is.

Owner SuitIT, https://www.suitit.nl

Verwijderd

Probeer is je modem / router 20 minuten van de stekker af te halen.

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 28 mei 2006 @ 14:23:
Hoi,
misschien dat iemand mij kan helpen!
Ik heb al sinds vorige week zaterdag het probleem, dat mijn internet zo uber langzaam is, terwijl het internet het daarvoor gewoon prima deed, nu moet ik echt zo lang wachten voordat ik eindelijk op een pagina kom! :(
Wij hebben thuis internet van planet en delen dit met 4 computers, en we hebben normaal helemaal geen problemen ermee, sinds vorige week zaterdag! Alleen op mijn computer is het internet super langzaam en op die van me ouders helemaal niet (zit nu ook achter mijn moeders computer)!
Ik heb echt al van alles geprobeert, dacht dat het eerst aan het netwerk kabeltje lag, maar dat was het niet, had adaware erop gezet, spamware verwijderd, hielp allemaal niet, dus dacht ik, mwa laat ik dan maar windows er opnieuw opzetten, hielp ook niet!
Nu is het zo erg, dat ik niet eens mijn virusscanner kan updaten, want dan breekt het internet de update af en msn doet er eeuwen over voordat ie eindelijk aangemeld is!
Ik weet het echt niet meer, zou er dan iets mis zijn in de hardware, dat ik iets nieuws erin nodig heb, of zou het te maken hebben met mijn moederbord?
Denk niet dat het ligt aan mijn harde schrijf (en) want die mijn c-schrijf staat nu haast niks op!
Wie kan mij alstublieft helpen? :'(
Groetjes anouk
8)
Misschien dat er iemand zit te downloaden?
Probeer eens alleen jouw PC aan te sluiten en dan te kijken hoe snel het dan is.
En als dat niet helpt dan denk ik toch dat het een probleem op jouw PC is, omdat jij zegt dat alleen jouw PC traag internet heeft.

• DarthPlastic
ThinkPadd schreef op zondag 28 mei 2006 @ 14:26:
[...]

Misschien dat er iemand zit te downloaden?
Probeer eens alleen jouw PC aan te sluiten en dan te kijken hoe snel het dan is.
En als dat niet helpt dan denk ik toch dat het een probleem op jouw PC is, omdat jij zegt dat alleen jouw PC traag internet heeft.
Ja inderdaad, doe ns alleen jouw pc, dan weet je meteen of het niet aan iemand anders ligt :)
Probeer ook ns poortjes te wisselen op de router...

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-04 21:21

BHQ

Allereerst: is er niet iemand hevig aan het downloaden / uploaden? Vraag eens alle netwerkkabels behalve de jouwe in de router te laten zitten..

Probeer op een of andere manier Hitman Pro erop te krijgen. Probeer ook je updates binnen te krijgen. Start dan op in veilige modus (F8 drukken voordat windows start) en laat alle scans eens draaien. Doe hetzelfde voor je virusscanner.

Wat je -nu- kan proberen: is een browser als Firefox wel snel?

edit nvm, was dus -niet- serieus voor alle dickheads die doemdenken :P

-edit- onderbuurman: Smallband zou niet moeten zijn aangezien het elders wel snel is.

[ Voor 111% gewijzigd door BHQ op 28-05-2006 14:49 ]

• needless to say
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-03 17:32
Zit je op smallband? Dit gebeurt wanneer je voorbij je downloadlimiet geraakt. Het internet is dan inderdaad pokketraag.

• SeatRider
  • Laatst online: 13:17

SeatRider

Hips don't lie

Yapser schreef op zondag 28 mei 2006 @ 14:29:
en is ie weer sneller? boobs mogen naar mail in mn profiel :Y)
Je raakt hiermee wel de kern van het verhaal. Normale n00bs met een startpost als deze worden direkt weggehoond en geTR'd, maar nu staat er een meisjesnaam onder en iedereen struikelt over elkaar om voor de hand liggende antwoorden te geven...

Nederlands is makkelijker als je denkt

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-04 10:45
needless to say schreef op zondag 28 mei 2006 @ 14:31:
Zit je op smallband? Dit gebeurt wanneer je voorbij je downloadlimiet geraakt. Het internet is dan inderdaad pokketraag.
In Nederland hebben we geen datalimieten meer geloof ik? Iig niet bij planet. Wel merk i khier ook dat sommige pagina's wel een stuk trager dan normaal zijn , dus misschien is planet wel wat trager dan normaal. Verklaard natuurlijk niet waarom het bij jou helemaal tyfus traag is.

LinkedIn
BlackIntel

• DarthPlastic
Yapser schreef op zondag 28 mei 2006 @ 14:29:
en is ie weer sneller? boobs mogen naar mail in mn profiel :Y)
offtopic:
wehe, tis n mooie site, maar om dr weer zoiets bij te denken...^o) foei Yapser, OW :+
SeatRider schreef op zondag 28 mei 2006 @ 14:37:
[...]

Je raakt hiermee wel de kern van het verhaal. Normale n00bs met een startpost als deze worden direkt weggehoond en geTR'd, maar nu staat er een meisjesnaam onder en iedereen struikelt over elkaar om voor de hand liggende antwoorden te geven...
offtopic:
haha toch grappig ^^

nogverder offtopic:
offtopic:
Whaaa, die site nu:
The GeoCities web site you were trying to view has temporarily exceeded its data transfer limit.
Please try again later.

Dit hebben we volgensmij nog nooit meegemaakt hier :D
Meesterlijk :9

[ Voor 60% gewijzigd door DarthPlastic op 28-05-2006 14:43 ]

• BHQ
  • Laatst online: 09-04 21:21

BHQ

Haha idd, die GeoCities is nu best wel dood :D kansloze onelinertje aangepast.

Anyway, het lijkt me erop dat het -niet- de internetverbinding is maar de machine zelf.

• Borizz
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-01 15:55
Download WinsockXPFix eens en voer deze eens uit, grote kans dat het probleem dan verholpen is.

If I can't fix it, it ain't broken.

• Romke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-01 19:34

Romke

Dieselhead

Probeer eens een ander netwerkkaartje, de eerste de beste realtek of ander goedkoop kaartje is prima voor de snelheden van internet.

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.

• hamsteg
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:58

hamsteg

Species 5618

Probeer eens een andere DNS.

Niet quoten, zorgvuldige reacties volgens de regels worden zo weggewerkt: *knip*, reactie op geknipte reactie.

• joopv
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
SeatRider schreef op zondag 28 mei 2006 @ 14:37:
[...]Je raakt hiermee wel de kern van het verhaal. Normale n00bs met een startpost als deze worden direkt weggehoond en geTR'd, maar nu staat er een meisjesnaam onder en iedereen struikelt over elkaar om voor de hand liggende antwoorden te geven...
Vooral omdat (hijdiezichalseenzijvoordoetommeeraandachttekrijgen) / (hij) / (zij) zich speciaal (op?)nieuw heeft aangemeld voor deze vraag.

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:37
joopv schreef op maandag 29 mei 2006 @ 09:29:
[...]

Vooral omdat (hijdiezichalseenzijvoordoetommeeraandachttekrijgen) / (hij) / (zij) zich speciaal (op?)nieuw heeft aangemeld voor deze vraag.
offtopic:
Als je haar site ziet lijkt het alsof het gewoon een zij is hoor! :+

4620 Wp PV ZZO 52° | VW ID.7 Tourer Pro LE '25

Pagina: 1