Toon posts:

Window verliest focus na een paar seconden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik Windows XP Prof. Nu heb ik het probleem dat wanneer ik een window open, of een programma start (bijvoorbeeld Internet Explorer of Outlook), of wanneer ik het venster dat reeds open is en op de achtergrond draait, weer aanklik en actief maak, de focus op dit scherm weggaat, dus dan kan ik niets meer doen in dat scherm. Totdat ik opnieuw op dit scherm klik. Dan blijft ie actief.

Ik hoop dat jullie het een beetje begrijpen. Het is in ieder geval knap lastig werken. Ik denk dat een ander programma dat op de achtergrond draait, de focus opeist, maar ik kan ik mijn taskmanager niet vinden welk programma dat doet.

Heeft iemand enig idee wat het probleem kan zijn?

Verwijderd

Topicstarter
<schop>

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Rustig aan, je hoeft niet zo snel te kicken ;)

Kijk eens wat in de Algemene gedragsregels (Netiquette) staat onder Algemene gedragsregels (Netiquette) #not-done: Je probleem binnen 24 uur met een 'schopreactie' onder de aandacht brengen.

;)

Heb je je lijst van lopende processen al eens door google gehaald om te kijken of er een vreemd programmaatje draait?

Weet je zeker dat je geen spyware achtige dingen heb draaien?

[ Voor 6% gewijzigd door BtM909 op 28-05-2006 20:30 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.