DIGIMAX-A402 gebruiksaanwijzing

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• Krabben1
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-02-2018
We hebben twee weken terug in Engeland bij Tesco een Samsung DIGIMAX-A402 camera gekocht.
Hij was erg makkelijk in de Nederlandse taal in te stellen.
Op internet dachten we bij Samsung wel een Nederlandstalige gebruiksaanwijzing te kunnen downloaden, maar we weten geen site daar voor te vinden.>:)
Wie kan ons (vader en dochter van 9 jaar) helpen op de samsungsite te komen waar we een adobe- reader kunnen lezen en downloaden?

Dat zou heel mooi zijn :*)

• Dannr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-12-2025
Handleidingrequests zijn hier eigenlijk niet toegestaan, zie de FAQ:
Handleidingen

Handleidingrequests voor wat voor stuk hardware dan ook doen we hier niet aan op GoT. Niet eens omdat ze copyrighted zijn, maar gewoon omdat ze vaak te downloaden/bestellen zijn bij de fabrikant en ook bij de betere shops aan te vragen zijn. Een tip: let bij het bestellen van camera's via het internet op of je een Nederlandse versie of een geimporteerd model krijgt. In het laatste geval krijg je namelijk meestal géén Nederlandse handleiding.
Ik kan op de Nederlandse pagina van Samsung geen handleiding van de A402 vinden; op de Engelse site wel. Het lijkt er dus op alsof Samsung zelf geen PDF van de Nederlandse handleiding vrijgeeft. Kortom: Als ik jullie was zou ik contact opnemen met Samsung Nederland (bijv 0900 20 200 88) en ze vragen of ze een Nederlandse handleiding willen opsturen. Kost waarschijnlijk wel een paar euro.

Succes ermee.

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:20

Zoefff

❤ 

Wat Dannr zegt, probeer contact op te nemen met Samsung Nederland, wellicht kunnen zij jullie verder helpen. Handleidingrequests zien we hier, vanwege het vaak grijze gebied qua legaliteit, liever niet :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Dit topic is gesloten.