Toon posts:

[Grabit] 480 Authentication required? *

Pagina: 1
Acties:
  • 214 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
480 Authentication required to read.

Deze melding krijg ik sinds gister, daarvoor heb ik nergens last van gehad. Voorheen was er ook geen sprake van een username of password, naar mijn weten nog steeds niet. Mijn nieuwsserver is news.fiberworld.nl. Iemand die uitkomst kan bieden?

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-07 20:42
Indien de server van je eigen provider is dan heb je meestal geen wachtwoord nodig, indien je een payserver hebt moet je een wachtwoord hebben.

De foutmelding zou ik zeggen dat je een wachtwoord nodig hebt.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

Met welk programma heb je dit? :)

Signature

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik Grabit, maar voorheen heb ik nog nooit een password hoeven in te vullen. Vandaar mijn verbazing.

Verwijderd

Topicstarter
En het is een server van mijn eigen provider, dus geen payserver.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

offtopic:
Zou je in het vervolg gebruik willen maken van de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif-knop als je wat wilt toevoegen binnen 24 uur? Anders staat het zo kickerig. ;)

Tevens even een titelfixje :)

Signature

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Heb je toevallig een ander ip gekregen waardoor je provider denkt dat je niet bij je provider hoort?

Verwijderd

Topicstarter
Problem solved, na het invoeren van mijn vader's account username en passworden, deed hij het niet. Daarna verwijderde ik de username en password weer, en deed hij het vervolgens opeens. Heel raar, maar de problemen zijn over.
In ieder geval bedankt voor jullie hulp! _/-\o_

Verwijderd

Topicstarter
pasta schreef op maandag 29 mei 2006 @ 12:35:
offtopic:
Zou je in het vervolg gebruik willen maken van de [afbeelding]-knop als je wat wilt toevoegen binnen 24 uur? Anders staat het zo kickerig. ;)

Tevens even een titelfixje :)
Dat zou ik wel willen, alleen die edit-knop is geen velden of wegen te bekennen. :)

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-07 08:38

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 08:50:
[...]

Dat zou ik wel willen, alleen die edit-knop is geen velden of wegen te bekennen. :)
Dan ben je hoogst waarschijnlijk niet ingelogd op GOT en geef je bij iedere posting je account gegevens op. Je moet gewoon ingelogd blijven, dan zou je wel een edit knop moeten zien. ;)

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Pagina: 1