Anders post je dat gewoon hier?
[rml][ discussie] video kaart met open source drivers en spec[/rml]
Lijkt me trouwens geen makkie, een pcb van 10 layers? Dat gebruiken zelfs nVidia en ATI niet eens (die houden het op 8 afaik)
[rml][ discussie] video kaart met open source drivers en spec[/rml]
Lijkt me trouwens geen makkie, een pcb van 10 layers? Dat gebruiken zelfs nVidia en ATI niet eens (die houden het op 8 afaik)
misschien is wat meer info in je startpost wel fijn. dan weet tenminste iedereen waar je over praat.
Aunt bunny is coming to get me!
Als ik zo die links bekijk denk ik dat ze aardig op weg zijn, maar dat het nog meerdere jaren gaat duren voordat je een fatsoenlijke kaart krijgt die je kunt gebruiken voor zeer licht gamen, video kijken en 2d in linux werken.
Ik hoop desalniettemin dat het een groot success wordt, want zo weet je tenminste hoe je hardware eruit ziet vanbinnen en wat er wel/niet in zit. Als ze nu ook zo'n proces voor alle andere onderdelen van je pc gaan maken (mobo, cpu e.d) dan heb je een "opensource pc"
Ik hoop desalniettemin dat het een groot success wordt, want zo weet je tenminste hoe je hardware eruit ziet vanbinnen en wat er wel/niet in zit. Als ze nu ook zo'n proces voor alle andere onderdelen van je pc gaan maken (mobo, cpu e.d) dan heb je een "opensource pc"
Avalon, Fireflight, Gaither, Point of Grace, Third Day
C2D E6400 @ 3GHz - Zalman CNPS8000 - GA-P35-DS3 - Corsair 2GB ram - Asus 9400GT - OCZ Vertex 30GB
Archlinux 64-bit + Awesome
Zo'n topicstart is vééél te mager. Het kan allemaal best interessant zijn, maar het minste wat je kunt doen is een kleine samenvatting maken en bondig vertellen wat Open Graphics Project is. Je beperken tot slechts en alleen een enkele link is te weinig.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()