Ik heb wat problemen met de DVI aansluiting van mijn PC naar de TV (Phillips 32" Ambilight), wanneer ik de kabel aansluit en de PC opstart dan krijg ik netjes het bootscherm te zien en het laadscherm van Windows maar daarna krijg ik kort een aantal groene pixels en een witte lijn te zien en daarna mooi rustgevend zwart beeld, alleen is dat niet de bedoeling. 
Het is een Windows versie die op een nieuwe HD staat en dus staat nog niet alles ingesteld, wel heb ik de drivers (Ati Radeon 9800 pro) geinstalleerd, alleen dit valt alleen te doen door via s-video op te starten, ik heb geen enkel idee hoe het kan dat ik daarop wel beeld krijg en behoudt.
Overigens kan ik met een andere HD (oud dingetje, maar werkend) wel opstarten met DVI en dan kom ik wel in Windows (scherp btw
) en kan ik alles doen.
Iemand een idee qua drivers/instellingen om het aan de praat te krijgen?
Het is een Windows versie die op een nieuwe HD staat en dus staat nog niet alles ingesteld, wel heb ik de drivers (Ati Radeon 9800 pro) geinstalleerd, alleen dit valt alleen te doen door via s-video op te starten, ik heb geen enkel idee hoe het kan dat ik daarop wel beeld krijg en behoudt.
Overigens kan ik met een andere HD (oud dingetje, maar werkend) wel opstarten met DVI en dan kom ik wel in Windows (scherp btw
Iemand een idee qua drivers/instellingen om het aan de praat te krijgen?