Hey iedreen..
ja ik ben weer zo'n zeikventje die gaat zeuren over 'welke is nou de beste?...'
Maar voordat ik ging posten heb ik al aardig wat sites voor review bezocht..
en kan er eigenlijk nog niet uitkomen...
Ik heb een nieuwe camera nodig want mijn vorige, Panasonic Lumix FZ5 heeft zwemles gehad..
Aangezien ik geen prof ben in camera gebied maar ik wel zeer veel-eisend ben qua kwaliteit wil ik goed spul..
Ik wou een 350D aanschaffen, maar deze is dus eigenlijk te groot om dagelijks mee te zeulen..
(doe verzekerings-werk.. en moet veel foto's nemen en 350D is gewoon te groot.. FZ5 is al te groot)
Belangrijkste eisen zijn dus,
- top kwaliteit
- compact
- simpel
- vond image-stabelising ideaal op de FZ5
- zoom-vermogen... FZ5 had 12x.. nu is dit niet realitisch op een compact, maar wil zoveel mogelijk
- en prijs is eigenlijk geen issue...
Heb tot zover alleen een Panasonic Lumix DMC-TZ1 op het oog..
maar voor de rest weet ik het echt niet.. dus kan iemand me a.u.b. helpen.. of iig een richting in sturen ?
1000x dank
ja ik ben weer zo'n zeikventje die gaat zeuren over 'welke is nou de beste?...'
Maar voordat ik ging posten heb ik al aardig wat sites voor review bezocht..
en kan er eigenlijk nog niet uitkomen...
Ik heb een nieuwe camera nodig want mijn vorige, Panasonic Lumix FZ5 heeft zwemles gehad..
Aangezien ik geen prof ben in camera gebied maar ik wel zeer veel-eisend ben qua kwaliteit wil ik goed spul..
Ik wou een 350D aanschaffen, maar deze is dus eigenlijk te groot om dagelijks mee te zeulen..
(doe verzekerings-werk.. en moet veel foto's nemen en 350D is gewoon te groot.. FZ5 is al te groot)
Belangrijkste eisen zijn dus,
- top kwaliteit
- compact
- simpel
- vond image-stabelising ideaal op de FZ5
- zoom-vermogen... FZ5 had 12x.. nu is dit niet realitisch op een compact, maar wil zoveel mogelijk
- en prijs is eigenlijk geen issue...
Heb tot zover alleen een Panasonic Lumix DMC-TZ1 op het oog..
maar voor de rest weet ik het echt niet.. dus kan iemand me a.u.b. helpen.. of iig een richting in sturen ?
1000x dank