Hallo beste GOT'ers,
Ook ik loop momenteel tegen een probleem waar ik met me handen even op me hoofd krab.
Ik heb nu zon 5/6 maanden een ATI X1800XT van Sapphire maar heb opeens spontaan problemen met me TV-OUT.
Hij kan simpelweg mijn TV niet meer detecteren.
Nou heb ik hier en daar het forum zitten doorspitten maar met weinig resultaat.
Mijn TV-OUT op me Sapphire ATI X1800XT heeft het altijd prima gedaan maar ik zei vandaag tegen me vriendin komop we gaan een film kijken, ik in een goeie bui me TV aanzetten, PC aan en geen beeld.
Nou is dus me probleem dat ik hem helemaal niet meer werkend krijg.ik heb een vrij dure TV-OUT kabel en is ook goed dik (heeft het dus altijd gedaan).
Hoe mijn PC -> TV setup eruit ziet. (10M kabel)
Simpel uitgelegd:
Nou dacht ik als eerste dat me ingang op me tv stuk was, dus heb ik mijn xbox aangesloten en die werkte gewoon. daarna heb ik de tulp stekker in een scart blok gestoken en achterin de TV gedaan ook dit werkt niet.
De opties die ik geprobeert heb zijn als volgt.
Mochten jullie nog ideeen hebben dan zou ik dat graag horen, ik ben rond dit tijdstip een beetje idee loos geworden.
Groetjes Oizo
Ook ik loop momenteel tegen een probleem waar ik met me handen even op me hoofd krab.
Ik heb nu zon 5/6 maanden een ATI X1800XT van Sapphire maar heb opeens spontaan problemen met me TV-OUT.
Hij kan simpelweg mijn TV niet meer detecteren.
Nou heb ik hier en daar het forum zitten doorspitten maar met weinig resultaat.
Mijn TV-OUT op me Sapphire ATI X1800XT heeft het altijd prima gedaan maar ik zei vandaag tegen me vriendin komop we gaan een film kijken, ik in een goeie bui me TV aanzetten, PC aan en geen beeld.
Nou is dus me probleem dat ik hem helemaal niet meer werkend krijg.ik heb een vrij dure TV-OUT kabel en is ook goed dik (heeft het dus altijd gedaan).
Hoe mijn PC -> TV setup eruit ziet. (10M kabel)
Simpel uitgelegd:
code:
1
2
3
| ==[//////]-----------------------------[//////][//////]-----[//][] Tulp M Tulp M -> V S-video TV PC |
Nou dacht ik als eerste dat me ingang op me tv stuk was, dus heb ik mijn xbox aangesloten en die werkte gewoon. daarna heb ik de tulp stekker in een scart blok gestoken en achterin de TV gedaan ook dit werkt niet.
De opties die ik geprobeert heb zijn als volgt.
- GOT Doorzoeken
- Tulp aansluiting op TV controleren
- Aansluiten op scart
- ATI Driver 6.5 geinstalleerd
- Rollback gemaakt naar ATI Driver 6.3
- Omega Drivers geprobeert
- Windows reinstalled
- Google gezocht
- ATI-X1800XT uit pc gehaald schoongemaakt en weer erin
- Overige onderdelen uit PC gehaalt (dacht aan een conflict)
- TV detecteren forceren
- Monitoren losgekoppeld en 1 voor 1 geprobeerd
- TV-OUT naar een S-Video in op andere pc gedaan met kabel van 50cm
Mochten jullie nog ideeen hebben dan zou ik dat graag horen, ik ben rond dit tijdstip een beetje idee loos geworden.
Groetjes Oizo
[ Voor 1% gewijzigd door MrOizo2005 op 28-05-2006 03:04 . Reden: typos ]
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers