Gisteren bij vers geopende konijn een D50 & 18-200mm VR gaan halen. Dat is meteen mijn eerste dSLR, vandaar deze testcase. So be gentle
Locatie: Antwerpen, Britselei (ter hoogte van het oude Justitiepaleis)
Allereerst wat sfeerfotos
1.
2.
Hier wat liggen spelen met shutter
3.
Bij deze dacht ik, ik ga rear curtain flash eens proberen. Maar met onboard flash gaat dat natuurlijk niet zo goed
Je ziet enkel de reflecterende nummerplaat
4.
Deze vond ik wel mooi, wat me wel opviel is de opvallend hoeveelheid ruis in de lucht vanboven tussen de bomen. Ik vrees dat ie op auto iso stond en 1600 koos (ik vind het niet direct terug in exif)
5.
Voorbijrijdende tram
6.
Warp speed
7.
Beetje minder, maar toch nog geslaagd vind ik
8.
Deze vind ik heel mooi, (het Justitiepaleis gebouw zelf) alleen ongelooflijk spijtig dat die rechterkant eraf viel. Ik wou nog wel naar rechts opschuiven maar er stond een boom in de weg
9.
10.
Let the bashing begin
Locatie: Antwerpen, Britselei (ter hoogte van het oude Justitiepaleis)
Allereerst wat sfeerfotos
1.

2.

Hier wat liggen spelen met shutter
3.

Bij deze dacht ik, ik ga rear curtain flash eens proberen. Maar met onboard flash gaat dat natuurlijk niet zo goed
4.

Deze vond ik wel mooi, wat me wel opviel is de opvallend hoeveelheid ruis in de lucht vanboven tussen de bomen. Ik vrees dat ie op auto iso stond en 1600 koos (ik vind het niet direct terug in exif)
5.

Voorbijrijdende tram
6.

Warp speed
7.

Beetje minder, maar toch nog geslaagd vind ik
8.

Deze vind ik heel mooi, (het Justitiepaleis gebouw zelf) alleen ongelooflijk spijtig dat die rechterkant eraf viel. Ik wou nog wel naar rechts opschuiven maar er stond een boom in de weg

9.

10.

Let the bashing begin