ik heb een digiconnect kwm switch 2ports met aangegoten kabels. Helaas heb ik de verpakking te snel weggegooid waarop stond hoe ik doe switchen tussen de 2 poorten. Is er iemand hier die weet hoe ik dit alsnog doe?
zoiets had ik dus ook in me hoofd nog ronddwalen, maar werkt niet. een manual is niet te vinden. Ben hier gekomen dmv google search
Verwijderd
twee keer vlug op ctrl? neuh, gooi maar niet wegVerwijderd schreef op zondag 28 mei 2006 @ 00:43:
klote prul, de prullenbak in gaat het
Waarom kijk je niet op internet naar een manual voor het type wat vast ergens op het apparaatje staat?
alt+ctrl staat me ergens van bij.. 2x snel ctrl achter mkaar werkt bij kennisen van me.. Ohja, ctrl+1 en ctrl+2 werkt ook bij dat soort apparatjes... soms..
offtopic:
Tja.. RTFM.. hij is 'r niet voor niks...
Tja.. RTFM.. hij is 'r niet voor niks...
[ Voor 23% gewijzigd door JeroenGans op 28-05-2006 19:12 ]
is het niet ctrl dan nog een keer ctrl en dan daarna 1 of 2?
scroll lock, scroll lock, pijltje omhoog of pijltje omlaag
ehm ooit aan gedacht om even de winkel op te bellen die dat ding verkoopt. Ze hebben er vast nog wel meer en kunnen even voor jou op de verpakking kijken. Is je probleem in 5min opgelost.
Volgens mij heb ik dezelfde KVM switch. Ctrl + Shift + Alt + 1 en Ctrl + Shift + Alt + 2 is de code om te switchen
CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600
Pagina: 1