Toon posts:

USB 2.0 kaart geinstalleerd, oude USB 1 poorten werken niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik heb een vanwege een gebrek aan snelheid usb 2.0 kaart van sweex in mijn pc gegooid. Ik dacht prima 4 usb 2.0 poorten erbij. Maar nu blijkt tot mijn verbazing dat een van de vier poorten intern is, waar ik het nut niet van snap en bovendien doen de oude usb 1.0 poorten het niet meer. Hoe krijg ik deze weer aan het werk????

Verwijderd

Die internet poort is zodat je bijvoorbeeld USB poorten aan de voorkant van je kast kan installeren. Hoe je de oude weer aan de praat krijgt weet ik niet...

• SA007
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:08

SA007

Moderator Tweaking
Kijk in je bios, soms kunnen dat soort dingen op 'auto' staan, als de bios dan een zelfde kaart vind schakelt hij de onboard uit.

Verwijderd

Topicstarter
SA007 schreef op zondag 28 mei 2006 @ 14:16:
Kijk in je bios, soms kunnen dat soort dingen op 'auto' staan, als de bios dan een zelfde kaart vind schakelt hij de onboard uit.
Ik heb gekeken maar aan mn bios kan t niet liggen. Is het niet misschien een driverprobleem of iets dergelijks?

Verwijderd

Topicstarter
OO ik heb het al gevonden, sorry probleem opgelost

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05:29

breinonline

Are you afraid to be known?

En wat was de oplossing? Handig om te vermelden voor als iemand dit topic ooit via de search tegenkomt :)

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 28 mei 2006 @ 21:22:
OO ik heb het al gevonden, sorry probleem opgelost
Laat me raden?
de Sweex shit er uit gegooid?
Pagina: 1