En daarnaast is dit niet echt de manier om een topic te openen. Je toont totaal geen eigen initiatief etc...
zie: GoT policy, want daar voldoet jouw topic helemaal niet aan.
[ Voor 40% gewijzigd door Zerora op 27-05-2006 23:54 ]
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Cut the guy (/girl) some slack...dit is zijn/haar 2e post hier op GoT...Zerora schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 23:50:
Google/GoT search weet het antwoord.
En daarnaast is dit niet echt de manier om een topic te openen. Je toont totaal geen eigen initiatief etc...
zie: GoT policy, want daar voldoet jouw topic helemaal niet aan.
Maar hier moet zeker wat tussen staan
http://www.download.com/3...wnload%20manager&tag=srch
...whatever was distasteful or unpleasant or uncomfortable or painful - music could always soothe that.
All you have to do is reach out to beauty.
Quincy Jones
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Flashget is het programma, en Flashgot is de extensie om die te integreren in Firefox. Werkt prima!
[edit]O ja, registreren kost $ 29,95.
[ Voor 13% gewijzigd door DrivinUCrazy op 28-05-2006 10:49 ]
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Verwijderd
http://www.google.be/sear...&btnG=Google+zoeken&meta=
webOS all the way!
Je zou je downloads zelfs op een bepaalde tijd kunnen laten starten als je dat wil, bijvoorbeeld dat je pc 's nachts je downloads binnen gaat halen. (ik weet even niet of Flashget dat kan, dat heb ik ook nog nooit geprobeerd)
Wat ik ook wel prettig vind is dat je de downloadsnelheid kunt limiteren. Zo trek je niet je hele internetverbinding vol, waardoor de rest van de pc's geen bandbreedte meer krijgen.
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Verwijderd
Grootste nut is toch wel de 'resume' functie. Als je verbinding eruit ligt of je hebt geen tijd meer om verder te gaan en moet je pc afsluitend an pikt een goede DL manager de download weer op waar hij laatsts gestopt is.
Een tweede reden kan zijn dat een goede DL manager automatisch naar mirrors zoekt en bij een lage downloadsnelheid naadloos op een andere (snellere) mirror over kan stappen zonder dat je overnieuw moet beginnen met downloaden.
Laatste punt is optimalisatie van de downloadsnelheid: door bijvoorbeeld meerdere threads te starten voor 1 download kan een bestand (zeker de grotere bestanden zoals ISO's) veel sneller worden binnengehaald.
Verwijderd
Ik download zelf alles vanuit nieuwsgroepen vandaar dat ik daar dus geen gebruik van maak denk ik
Ook bedankt voor de hints over hoe men op GoT te werk moet gaan. Ik zal deze in het intern geheugen opslaan.
Was er niet op uit om de boel te frustreren, maar ben met een gezonde dosis onwetendheid aan de slag gegaan. Had inderdaad al op google gekeken maar kon door de bomen het bos niet meer zien. heb inmiddel een keuze kunnen maken.
Thx
Klinkt goedVerwijderd schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 21:54:
allemaal hartelijk bedankt voor de hulp.
Ook bedankt voor de hints over hoe men op GoT te werk moet gaan. Ik zal deze in het intern geheugen opslaan.
Was er niet op uit om de boel te frustreren, maar ben met een gezonde dosis onwetendheid aan de slag gegaan. Had inderdaad al op google gekeken maar kon door de bomen het bos niet meer zien.
Welke heb je uiteindelijk gekozen; en op basis van welke criteria?heb inmiddel een keuze kunnen maken.
Thx
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Ik denk dat hij liever ervaringen en aanraders van gebruikers van dit forum wil horen dan steeds maar weer google gebruiken.Spider.007 schreef op zondag 28 mei 2006 @ 10:44:
Jammer dat er uit je topicstart niet blijkt wat je zelf al hebt geprobeerd; inderdaad levert een snelle Google-opdracht al redelijk veel opties aan; welke daarvan had je reeds geprobeerd? Verder aan Rakkerzero het verzoek in het vervolg de TopicReport functie te gebruiken indien je niet-inhoudelijk op een topic aan het reageren bent.
Ik zelf gebruikte DAP een tijd.
[ Voor 3% gewijzigd door aex351 op 04-06-2006 00:10 ]
< dit stukje webruimte is te huur >
Dan mis je de belangrijkste reden dat we dat van iedere user verwachten op GoT; namelijk dat eigen inzet belangrijk is; ervaringen mbt downloadmanagers zeggen helemaal niets namelijk; iedereen heeft andere eisen en daarom is het slimmer om er zelf een aantal uit te proberen; danwel duidelijke eisen neer te zetten en daar een topic mee te starten in plaats van een open vraag zonder enige achtergrondinformatie te plaatsen.aex351 schreef op zondag 04 juni 2006 @ 00:09:
[...]
Ik denk dat hij liever ervaringen en aanraders van gebruikers van dit forum wil horen dan steeds maar weer google gebruiken.
Ik zelf gebruikte DAP een tijd.
Verder discussie hierover kun je per mail met mij voeren danwel in LA; liever niet in dit topic
---
Maar sinds ik firefox gebruik, gebruik ik de standaard download manager die al in FF zit, die bevalt ook wel goed.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde