Asus GeForce 7900 GT 256MB

Pagina: 1
Acties:

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-07 00:53
Kan iemand voor mij een mooie foto of uitleg geven over de inhoud van de retail package?
Ik gebruik al maanden een dual monitor setup, beide monitoren zijn d-sub en geen dvi, wat ik me dus afvraag is, of er in dit pakket dvi>d-sub verloopjes zitten? Zoniet kan ik ze wel krijgen maar wil ik ze ook direct bestellen! :)

De asussite is niet echt duidelijk, noch kan ik bij enige webshops veel wijzer worden. :'(

Evt Links:

- http://www.asus.com/produ...del=1064&l1=2&l2=6&l3=269
- pricewatch: Asus GeForce 7900 GT 256MB DDR3 (PCI-e, 2x DVI-I) EN7900GT

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Quote mycom site: aantal DVI naar D-sub Converters 1x
Quote cdromland site: DVI-VGA adapters included

Dus meervoud -> Suggereert 2. Spreekt elkaar tegen dus. Ik zou zeggen (mits niemand hier het antwoord weet): bel 1 van die winkels eens op :)
(Of de webshop waar je het wil bestellen)

Ik ben overigens wel benieuwd naar het antwoord, want ik ben ook deze kaart aan het overwegen voor een nieuwe pc. :)

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online
bij die van club3d heb ik allebij de adapters gekregen (ook een 7900gt)

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

• Leejow(saait)
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 23:19

Leejow(saait)

Blater

Bij de ASUS verpakking zit zeker 2x DVI -> D-DSUB verloopjes. (Gisteren nog gezien)

Verwijderd

Je kunt ook op de ASUS site zien dat er 2 verloopjes bij zitten, kijk maar bij "second VGA output".

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Bij de duurdere videokaarten zit het altijd erbij inbegrepen. Als je kijkt vanaf inkoop ex btw 55 euro krijg je het altijd erbij. Ik heb het ook bij mijn Asus 6600 silent top en XFX 6800xxtreme gekregen. Zelfs bij een Ati 9550 laatst zag ik het er nog bij zitten. Anders kan je van mij er nog krijgen. Ik heb namelijk in een bak nog 10 DVI> CRT van die converters liggen.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-07 00:53
Cool thanks! :)

Verwijderd

De asus verpakking is GIGANTISCH. De kaart zelf past er makkelijk 8 keer in. Je krijgt 2 DVI->D-SUB verlop stukjes, 1 TV-out kabeltje. En wat software in de vorm van 5 á 6 CD-Rs

Ik kan het weten, heb em zelf ook :P

• ShadowLord
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-07 16:01
Ik heb maar 1x DVI->SUB-D bij mijn ASUS 79007800GT gekregen. Dit was wel de Blue Led editie.

Edit: Laat dus maar. Moet beter leren lezen |:( 8)7

[ Voor 32% gewijzigd door ShadowLord op 28-05-2006 18:05 ]

You see things; and you say, "Why?" But I dream things that never were; and I say, "Why not?"

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-07 19:03

Garrett

Watercooler

Ik heb er 2 bij mijn Asus 7900GT gekregen :)
En idd de verpakking is gigantisch, ben ik wel van ASUS gewend :D

I love watercooling

• phoenix1987
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 31-12-2025
XFX Levert er ook 2

Ook een berg kabeltjes bijgeleverd

Verwijderd

Haha..ik had eerst een 7800GT 2 maanden geleden..die was na 2 weken kapot gegaan..
ik had m teruggestuurd en wat bleek die blue led edition die maakte Asus opeens niet meer :S
ik zat dus 2 maanden zonder kaart..daarna kreeg ik bericht dat ze mij een 7900GT opstuurde
Wel cool van Asus.. BTW die kaart is heel goed..en je krijgt gewoon alles mee. :D

• BitchCrew
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-01 21:32
ja het zijn mooie kaarten, ik heb me iets verder late gaan en heb de asus collectie gekocht

asus mobo, gpu, dvd rw.

tis een 7900 GT top met kingkong cooler. ( ik ben nie voor king kong ma heb toch zalman )

de dvd rw graakt niet uit men case :(

Ma asus is toch mooi merk met mooie dozen en extra's.

• rafler
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:28
Bij mijn XFX 7800GT zaten toen ook 2 verloopjes, die dingen zitten tegewoordig er altijd wel bij ?:)

• loodgieter
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-06 16:18

loodgieter

Mars Vs. zie hieronder :)

Garrett schreef op zondag 28 mei 2006 @ 18:09:
Ik heb er 2 bij mijn Asus 7900GT gekregen :)
En idd de verpakking is gigantisch, ben ik wel van ASUS gewend :D
idd grote dozen. een zwerver zou hier blij mee zijn :+ .

maar er zitteen idd 2 DVi> Dsub converters in de doos. En ik had er een Kale gast op staan. DIe zag eruit als die gast van Hitman

[ Voor 11% gewijzigd door loodgieter op 01-06-2006 14:27 ]

Pagina: 1