Toon posts:

stop fout

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi hier ff een vraag want mijn verkoper/leverancier komt er niet uit.

ik krijg laatste tijd een error op mn pc (zon leuk blauw scherm) dus omdat ik na updates van netwerk, bios, kaarten had gedaan bleef et komen. ik heb memoriecheck gedaan en nog steeds blijft het komen. dus heb ik em weggebracht naar waar ik em gekocht had. Ook heb ik trouwens nog te melden dat het begon met mn netwerk gedeelte die onboard is.

specs pc:

AMD athlon 64 3500+
2gb geheugen
asus a8n sli
creative sz2 sound
6600 GT videokaart 128mb

hij is daar nu al 4 dagen en nog steeds weten ze niet waar et vandaan komt en hoe ze et kunnen oplossen. ik heb al voorgesteld om moederbord te vervangen omdat het niet in de andere items op mn pc zit mijnsinziens.

verder heb ik gemeld dat misschien voedig te weinig is : 450watt

maarja ik wil mn pc weer terug werkend en gelukkig zit er nog garantie op want hij is pas van januari.

iemand nog tips hierover??????

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:25

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Een 450W Q-tec voeding is te weinig of te instabiel.
Een 450W Enermax voeding is meer dan genoeg.

Het ligt er dus maar net aan van welk merk de voeding is...

Hoe luidt de stopfout?

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Gewoon onderdelen vervangen en gaan testen. Zeker zonder specifieke stoperror is het niet te zeggen waar dit probleem vandaan komt. En zeker de winkel moet toch wel weten hoe ze een computer kunnen troubleshooten (Zeker gezien ze vaak zat onderdelen op reserve hebben liggen).

[ Voor 36% gewijzigd door TERW_DAN op 27-05-2006 21:14 ]

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09-2025
  • Je leverancier een paar schoppen onder zijn kont geven dat het zo lang duurt :o
    In principe hoef jij alleen maar te wachten tot je een perfect werkende pc terugkrijgt. Ze kunnen toch niet van je verwachten dat je zélf problemen in garantie oplost :?
  • Volgende keer een andere leverancier kiezen; die man/vrouw wordt geacht te weten hoe zijn spul werkt, en het dus ook te kunnen repareren of te vervangen indien nodig.
  • Laat je niet/nooit jennen door een winkeluitbater. Het zíjn probleem niet het jouwe :)
;)