Sony Vaio A317 A417 A617 bezitters help please !!

Pagina: 1
Acties:
  • 70 views sinds 30-01-2008

• vozzie
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-01 00:07

vozzie

Zo beter?

Topicstarter
Hellooo,

ik heb hier mijzelf dus een Vaio A317M.
Origineel kwam hij destijds voor geinstalleerd met Vaio Zone en tig andere software troep van Sony.
Dus had ik me HDD maar geformateerd zonder een kopie te maken van de recovery disk.

Alleen nu mis ik die Vaio Zone toch best wel.

Bestellen bij klootzak Sony ken niet, dus maar op deze manier proberen.
Waarom leveren die hufters die shit gewoon niet op cd. Is niet de goedkoopste troep wat ik gekocht heb van ze.

Is er iemand met een A317 of 417 of 617 die voor mij een kopie zou kunnen maken op dvd van zijn recovery disk.

Natuurlijk vergoed ik de kosten.

Thanks

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-02 19:47
vayip schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 18:57:
Hellooo,

Origineel kwam hij destijds voor geinstalleerd met Vaio Zone en tig andere software troep van Sony.
Dus had ik me HDD maar geformateerd zonder een kopie te maken van de recovery disk.

Waarom leveren die hufters die shit gewoon niet op cd. Is niet de goedkoopste troep wat ik gekocht heb van ze.

Is er iemand met een A317 of 417 of 617 die voor mij een kopie zou kunnen maken op dvd van zijn recovery disk.

Thanks
nounou, je frustraties hoef je niet hier op het forum te spuien... En mbt tot de dvd, een kopie ervan maken is illegaal. Kunnen die gozers van sony echt niet een cd met software opsturen? dat is inderdaad wel gaar maarja..Ook niets op de website?

succes ermee

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-02 21:50

Emiel1984

Made in NL

Ik zou snel je openingpost even herschrijven als ik jouw was en het vragen naar een copy ietsje subtiler(legaler) opschrijven ;). Anders is je topic denk ik zo weer dicht. Succes verder en waarom probeer je niet is in een shop ?? Bel gewoon een winkel op die ze levert en zeg dat je wel een bonnetje of wat hebt om t te bewijzen dat het klopt.

[LTS][MTS][HTS]

• vozzie
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-01 00:07

vozzie

Zo beter?

Topicstarter
Hoezo,

het vragen van een kopie is niks illegaals hoor. Ik heb mezelf hier gewoon een officiele
Windows XP Home licentie en daarnaast heb ik mezelf de laptop, dus ik heb gewoon het
gebruikersrecht op de software.

Maar niemand met de betreffende Vaio software die me kan helpen.

• Ruzz321
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-01-2021
vayip schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 18:57:
Hellooo,

Thanks
Volgens mij is dit niet dè manier om een start post te maken. Die scheldwoorden e.d. bewaar je maar voor jezelf. O-)

En volgens mij is het nie de bedoeling om een kopie te maken en te verstrekken aan derden. Dus ik denk dat het beter nog een keer kan proberen bij Sony zelf en anders misschien een computerzaak waar je hem gekocht hebt en anders misschien bij MyCom , die zijn nogal behulpzaam.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

Sorry maar een topicstart waarbij je de fabrikant een beetje uitscheldt is natuurlijk nergens voor nodig. Het is in eerste instantie jouw fout dat je geen recovery dvds hebt aangemaakt en dat je je laptop opnieuw geïnstalleerd hebt, nietwaar ;)

Je kan het inderdaad eens bij de leverancier proberen als je je probleem netjes uitlegt. In ieder geval gaat je topic vanwege je topicstart dicht :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.