Toon posts:

Battlefield 2 vragen

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Allereerst: excuseer me als dit hiet niet hoort, maar aangezien dit hier "Spielerrij: Problemen & Vragen" heet denk ik dat het hier wel hoort.

Ik heb vier vragen over Battlefield 2: origineel vs. kopie.
1. Mis ik een goede online experience als ik een gekopieerde heb? Bijvoorbeeld als bij games als WoW, een gekraakte server is geen zak aan, maar bij CoD2 is het wel weer vrijwel hetzelfde als het origineel.
2. Krijg ik problemen als ik een gedownloade Special Forces (add-on) installeer bovenop een originele BF2?
3. Is het slim om het nu pas te kopen of is er nog steeds superveel activiteit in de online-speelwereld van BF2?
4. Is er ook een pakket van Battlefield 2 + Special Forces (of is er alleen die ene met Saving Private Ryan)?

BVD, TommyDJ.

• EyeWitness
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-12 12:54
1. Koop het spel en je zult het zien.
2. Voorkom je problemen door SF gewoon te kopen.
3. ??
4. Nee, die komt nog heb ik ergens gelezen.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je antwoord.

Toelichting op vraag 3:
Is er nog veel activiteit in de servers van BF2?

Dingetje bij vraag 4:
Wat is Battlefield 2: Deluxe dan? :P (zie o.a. Dimensions Plus en Zuiderpark Computers.)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2006 18:50 ]

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Verwijderd schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 18:49:
Bedankt voor je antwoord.

Toelichting op vraag 3:
Is er nog veel activiteit in de servers van BF2?
Je hebt maar 1server nodig om op te spelen he :) maar enkele maanden terug was er een top dat er 52.000 mensen BF2 online aan het spelen zijn, aangezien de servers max 64man kunnen zijn nu, zijn er zat servers :) geen problemen dus.

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Verwijderd

Je mist ontzettend veel als je niet online speelt, en dat kan alléén met een legale versie.
De BF2 community is nog steeds erg groot, en het wordt flink gespeeld overal. SF heb ik gekocht maar ik speel het nauwelijks, net als de overige add-on's.

Kopen dus.....

• tobler
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-02-2021

tobler

woei

1. Offline is geen zak aan, je doet het voor het online-gebeuren.
2. Ik denk het wel.
3. Er is HEEL erg veel activiteit.
4. Geen idee.

het enigste minpuntje vind ik de patches, 1.3 laat hem soms crashen :r

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 18:56:
Je mist ontzettend veel als je niet online speelt, en dat kan alléén met een legale versie.
De BF2 community is nog steeds erg groot, en het wordt flink gespeeld overal. SF heb ik gekocht maar ik speel het nauwelijks, net als de overige add-on's.

Kopen dus.....
Dus je hebt niet van die servers die alleen werken met de add-on?

Als dat wel zo is: Zijn er nog genoeg servers die gewoon op de originele game werken?
tobler schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 18:57:
het enigste minpuntje vind ik de patches, 1.3 laat hem soms crashen :r
Dus het is beter om bij 1.2 (o.i.d) te blijven, of MOET je updaten bij elke update om in de servers te kunnen blijven?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2006 19:37 ]

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56
Warez = :w
Voor de rest van je vragen kan je terecht in [rml][ PC] Battlefield 2 - Deel XXXVI[/rml]

[ Voor 84% gewijzigd door Crash op 27-05-2006 19:43 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.