Toon posts:

[iTunes] CD-Box van 18 CD's, wil niet branden.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Korte iTunes vraag :-)

Ik heb hier een CD-Box van 18 CD's die perfect getagged is. Zowel "Schijfnummer" als "Tracknummer" is bij elk nummer perfect ingevuld. Ik heb even een slimme afspeellijst aangemaakt omdat dit wat handiger is dan dat alles in de library staat.

Nu wil ik dus alle CD's gaan branden. Ik selecteer dan alle nummers van CD1 en klik op branden. Vervolgens gaat hij zeuren dat er meer nummers zijn dan dat er op een CD passen. Heel raar, want het zijn maar 18 korte tracks.

Iemand enig idee hoe dit dan wel moet? Moet ik grotere CD's kopen vanwege extra ruimte ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rp87
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-09 22:09
kan het niet zo zijn dat de pause tussen de tracks ook meegeript zijn?
dan moet er dus voor gekozen worden dat er nu geen pauzes tussen de tracks moeten.

dit is mij tenminste weleens overkomen. ik weet niet hoe dit zit met itunes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Die pauze deed het hem :) En ik moet voor al mijn CDs een losse (slimme) playlist maken.

Wel een rotprogramma dat iTunes. Je kunt niet eens slimme playlists kopieren. Nu moet ik dus 18 losse playlists maken, overal de categoriën goedzetten (ivm. het printen) en dan 1 voor 1 branden ipv. een queue :{

Misschien was het toch niet zo slim een Macbook te reserveren, ik hoop dat OSX beter werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Het ligt er een beetje aan hoe die CD"s eruit zien. Inderdaad moet je al een afspeellijst heben, want anders worden alle 18 op 1 CD gegooid. Indien de speelduur van 1 plaat dan rond de 77:00 minuten ligt, dan wordt het erg vervelend. Idd moet je dan hopen dat het weghalen van de pauze lukt, anders heb je echt VET pech.

Ik heb ook iTunes-muziek gekocht, wel 1 plaat van ...... 78:00 minuten. En de enige manier om er een CD van te branden was de boel converteren naar mp3 en dan via een PC (NERO) overburn aan te zetten waarna het op 1 CD pastte. iTunes heeft IMHO nogal een probleem met iets subtiels als overburn.

[edit]
Van alle OSX-ervaring tot nu toe is dit met afstand het domste, de rest werkt over het algemeen wel aardig mee.

[ Voor 10% gewijzigd door Delerium op 27-05-2006 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:51
Jaaaa omdat 1 ding ff niet meezit in een progsel een bestelling annuleren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ecteinascidin schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 17:54:
[edit]
Van alle OSX-ervaring tot nu toe is dit met afstand het domste, de rest werkt over het algemeen wel aardig mee.
Bedankt :) Ik hoor namelijk van heel veel mensen dat iTunes een goed voorbeeld van de kracht van OSX is, om zo Windows users over te streept te trekken. Maar als ik dan dit soort dingen zie word ik (helaas) een beetje pessimistisch.
Pagina: 1