Toon posts:

Toetsenbord blijft kleven

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hey,

met mijn toetsenbord lijkt niets mis. Alleen als ik een spel opzet, maakt niet uit welk en ik druk bijv. links of rechts dan blijft het mannetje (of dergelijk) die beweging doen alsof de toets gewoon blijft hangen. (Dus als ik bij hitman op vooruit druk blijft ie gewoon vooruit gaan en hebben alle andere knoppen geen invloed meer) Ik heb ook al twee andere toetsenborden geprobeerd en telkens hetzelfde resultaat. Hoe kan dit in godsnaam, eerst was dit niet en nu is het onmogelijk geworden om nog een spel te spelen.

Bestaat hier een opslossing voor want dit is echt super irritant!

Alvast bedankt voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18

Exirion

Gadgetfetisjist

Heb je toevallig bepaalde plaatjes of filmpjes zitten kijken?

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nope. En het is alleen bij spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:35
offtopic:
haha, volgens mij snap je hem niet helemaal.

wat voor type toetsenbord is het? er is een bekend probleem bij de mx5000 set van logitech. heb je dit probleem in word bijv. ook? of is het alleen in games?

[ Voor 5% gewijzigd door L0we op 27-05-2006 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:46

breinonline

Are you afraid to be known?

Het kan komen door de combinatie van bepaalde toetsen. Je kan bij de moderne toetsenborden vaak maar een paar toetsen tegelijk induwen. Welke toetsen gebruik je?

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbbert
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:11
Druk eens snel 5 keer op de shift toets. Als het goed is verschijnt er nu in windows een popupvenstertje over plaktoetsen. Klik dan op Instellingen en je kan de instellingen voor plaktoetsen en filtertoetsen zien. Misschien dat er hier iets fout staat ingesteld?

[ Voor 3% gewijzigd door Robbbert op 28-05-2006 08:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ceesietopc
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-09 21:05
Ik heb dit ook gehad. Ik weet niet meer hoe ik het opgelost heb, maar ik heb het nu niet meer.. :P
Tot die tijd: Als je poppetje naar rechts blijft bewegen, nog een keer op rechts duwen, en hij stopt.
Geldt ook voor links e.d.

Beetje inactief... maar toch best aanwezig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-08 01:28

Ray

bij mij kleeft hij ook regelmatig. Toch met een doekje en een beetje glassex lost het meestal wel weer op :) ook de monitor wordt opeens veel helderder dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Ik meen mij te herinneren dat Glassex de coating die op de monitor zit aantast, gebruik daar liever een monitor reiniger voor. (Safe Clean bijvoorbeeld)
[/even iets rechtzetten]

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18

Exirion

Gadgetfetisjist

DrivinUCrazy schreef op zondag 28 mei 2006 @ 09:56:
Ik meen mij te herinneren dat Glassex de coating die op de monitor zit aantast, gebruik daar liever een monitor reiniger voor. (Safe Clean bijvoorbeeld)
[/even iets rechtzetten]
Glassex is troep. Zo agressief dat veel meubelzaken het afraden voor glazen meubels en spiegels. Laat staan voor monitoren..... Ik heb m'n monitoren altijd met wat spiritus schoongemaakt, of pure alcohol :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-08 01:28

Ray

mmm goed om te weten! gelukkig hoef ik hem niet zo heel vaak schoon te maken :) maar ik zal eens naar een echte cleaner gaan zoeken. Alcohol vind ik zonde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok, nu we weten wie met wat zijn apparatuur kuist.
Mijn probleem bestaat nog steeds, ik kan echt geen enkel spel meer spelen.
En het is echt alleen in spellen. Toch totaal onbegrijpelijk???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

Heb je die sticky-keys/plaktoetsen al nagekeken? Klinkt echt alsof dat per ongeluk aanstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdfeij
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 15:20
StuiTeR schreef op zondag 28 mei 2006 @ 20:22:
mmm goed om te weten! gelukkig hoef ik hem niet zo heel vaak schoon te maken :) maar ik zal eens naar een echte cleaner gaan zoeken. Alcohol vind ik zonde :)
Alsof jij 90% pure alcohol opdrinkt ;) Want daar hebben we het dan toch wel over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokko!
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-02 10:38
@Exirion
Is Glassex agressiever dan alcohol of spiritus?

Gebruik zelf altijd glassex, zowel crt als tft en heb nooit problemen of schade ondervonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokko!
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-02 10:38
Aarsbuds0r schreef op maandag 29 mei 2006 @ 15:45:
Heb je die sticky-keys/plaktoetsen al nagekeken? Klinkt echt alsof dat per ongeluk aanstaat.
Inderdaad, druk eens 5 keer op shift en kijk eens in de settings van plaktoetsen.

[ Voor 2% gewijzigd door bokko! op 29-05-2006 16:04 . Reden: Robbert was me voor :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoAC
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:21

BoAC

Memento mori

Oke en nu TS z'n probleem :)

Kun je aangeven wat voor een toetsenbord je hebt en eventueel welk moederbord enz. :)
Ook eventueel geinstalleerde drivers kunnen handig zijn.
En niet te vergeten: Welk OS? :P

Je zegt dat je het alleen in spellen hebt :) Je kunt dus garanderen dat het in bijvoorbeeld MS Word enzovoorts niet voorkomt?

Wat voor een type spellen komt het voor OpenGL/DirectX? ;)

[ Voor 6% gewijzigd door BoAC op 29-05-2006 16:05 ]

Pagina: 1