Ik zou graag ondertiteling hebben bij de xvids die ik kijk op mijn dvd speler (Targa DRH-5100X) en soms lukt dat, maar soms ook niet. Ze blijven bij momenten gewoon hangen op een zelfde regel en dat de hele film lang. Soms (maar meestal niet) is er ook geen probleem.
Ik heb al gekeken voor een firmware update voor dit toestel maar die is er geen.
Mijn ondertitelbestanden zijn .srt en ik heb al geexperimenteerd met andere formaten maar tot dusver zonder resultaat. In de handleiding staat dat srt zou moeten kunnen, maar waarom doet ie het dan niet. Ik zit met mijn handen in het haar en heb het gevoel dat ik alles al bijna geprobeerd heb.
Kan aub iemand mij helpen met dit vervelende probleem?
Alvast erg bedankt!
Ik heb al gekeken voor een firmware update voor dit toestel maar die is er geen.
Mijn ondertitelbestanden zijn .srt en ik heb al geexperimenteerd met andere formaten maar tot dusver zonder resultaat. In de handleiding staat dat srt zou moeten kunnen, maar waarom doet ie het dan niet. Ik zit met mijn handen in het haar en heb het gevoel dat ik alles al bijna geprobeerd heb.
Kan aub iemand mij helpen met dit vervelende probleem?
Alvast erg bedankt!