Toon posts:

Foutmelding bij streams Windows Media Player

Pagina: 1
Acties:
  • 440 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Sinds ongeveer een week krijg ik steeds een foutmelding als ik een stream wil bekijken/beluisteren met Windows Media Player (11). Volgens mij heeft het te maken met de BlueTooth stick die ik rond diezelfde tijd heb geinstalleerd, waardoor Media Player via de BlueTooth stick de stream wil laden. De foutmelding die ik krijg is de volgende:

"Het bestand kan niet door Windows Media Player worden afgespeeld. Maak verbinding met internet als het bestand zich daar bevind. Plaats de oplagkaart in het station als het bestand zich op een verwisselbare opslagkaart bevindt."

Weet iemand wat de oorzaak hiervan is? En wat ik eraan kan doen?

edit:
Volgens mij staat ie in het verkeerde subforum, move hem maar als het nodig is.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2006 14:34 ]

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ook ik heb last van dit probleem. Ik heb echter geen bluetoothstick geinstalleerd. Heeft iemand al een oplossing voor dit probleem. Kan geen info vinden op google en/of microsoft.com

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
effe een kick. Het is wel vreemd dat er op internet meerdere mensen met dit probleem zitten. Maar dat het niet lukt om een oplossing hiervoor te vinden.

Verwijderd

Hallo,

heeft iemand van hierboven dit probleem al opgelost? Of weet iemand anders de oplossing? Ik ben al avonden bezig gewesst maar krijg het niet voor elkaar.

Ik heb een Casema multi internet abonnement. Deze is gekoppeld aan telefonie via de kabel. Met deze combinatie kun je via tvportal.nl ook live televisie kijken op internet. Helaas krijg ik iedere keer dezelfde error als hierboven beschreven zodra media player (11 beta) wordt opgestart.

Ik heb het ook met MP 9 en 10 geprobeerd maar blijf deze foutmelding krijgen. Ook via Mozilla ipv Internet Explorer werkt het niet.

Enig idee wat ik nog doen kan om het alsnog werkend te krijgen?? (ik heb Norton al gedeactiveerd)

Verwijderd

Weet iemand hier al een oplossing voor? Ik heb hier sinds enkele dagen ook last van.
Ik heb de problemen met Firefox, en IE. Normaal gezien gebruik ik WMP 11, maar WMP Classic geeft precies hetzelfde probleem.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

verplaatst naar [CSA] vanuit [WC]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1