Xbox op HDTV via component + digi audio

Pagina: 1
Acties:
  • 938 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• astute
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-06 20:43
Ik heb nog een oude Xbox en wil graag gaan HD'en. High res xvid bijvoorbeeld.
Nu heb ik bij ConsoleShop.nl een hele mooie gezien van Monster Cable maar deze heeft geen digitale audio (optisch/coaxiaal) erop.

PSXshop heeft er wel een, maar dat is zo een plastic ding, en ik vertrouw PSXshop ook voor geen meter.

Op Lik-Sang.com staat wel een mooie, maar ik bestel liever binnen de landsgrenzen, of in ieder geval binnen Europa.

Zijn er andere mooie kabels die voor mij geschikt zijn bij andere winkels? Ik heb helaas niets meer gevonden dan deze 3 zaken.

(wel de Xbox360 kabel gevonden maar iets zegt mij dat deze niet werkt met de oude xbox)

Pickle Rick!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114665

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-07 12:56
De AV kabels van Joytech hebben een optische aansluiting en een meegeleverde TOSlink kabel. Zie bijvoorbeeld deze: http://www.consoleshop.nl/product/23869/22989/1329. Bovendien geven ze een degelijke indruk, 't is geen plastic rommel in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Laatst online: 10-07 10:40
Devil N schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 16:50:
De AV kabels van Joytech hebben een optische aansluiting en een meegeleverde TOSlink kabel. Zie bijvoorbeeld deze: http://www.consoleshop.nl/product/23869/22989/1329. Bovendien geven ze een degelijke indruk, 't is geen plastic rommel in ieder geval.
behalve dan dat je een link geeft naar een xbox 360 kabel en hij een oude xbox heeft staan.
Hij heeft de volgende kabel nodig. Daarnaast een omgebouwde xbox zodat je de xbox op NTSC kan zetten en de 720p/1080i uitgang kan kiezen. Daarnaast een componentaansluiting op de tv natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Laatst online: 03-07 12:56
OcNewB schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 18:13:
[...]

behalve dan dat je een link geeft naar een xbox 360 kabel en hij een oude xbox heeft staan.
Hij heeft de volgende kabel nodig. Daarnaast een omgebouwde xbox zodat je de xbox op NTSC kan zetten en de 720p/1080i uitgang kan kiezen. Daarnaast een componentaansluiting op de tv natuurlijk.
Ach, mijn excuses, verkeerd gelezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• astute
OcNewB schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 18:13:
[...]

Hey, natuurlijk is mijn xboxje omgebouwd. Xecuter mod met XMBC als dash. Ik heb inderdaad die Microsoft kabel besteld voor LikSang. Ik zag hem ook bij PSXshop maar dan betaal je er zo een godsvermogen voor, dan maar via Lik Sang. Heb nu wel degelijk ervaringen met Lik Sang, maar toch zou ik het fijner gevonden hebben als ik bij een Nederlandse zaak een order had kunnen plaatsen.

Anyways, thnx voor de info. Hoe ik het om kan zetten en dergelijk heb ik al gevonden in verschillend e tutorials op de semi-legale websites bekend bij ieder xbox modder.

Pickle Rick!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
Ja ik heb hem ook eergisteren besteld bij liksang. Ben benieuwd of de levertijd een beetje meezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sappie
  • Laatst online: 11-07 14:03

Sappie

De Parasitaire Capaciteit!

astute schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 14:04:
Ik heb nog een oude Xbox en wil graag gaan HD'en. High res xvid bijvoorbeeld.
enigszins offtopic, maar ben bang dat je afspelen van HD xvid / divx met zo'n xbox helaas wel kan vergeten. Als dat je voornaamste reden is om een dure kabel te kopen zou ik het toch nog maar es in heroverweging nemen.

Specs | Audioscrobbler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
Sappie schreef op zondag 28 mei 2006 @ 17:05:
[...]

enigszins offtopic, maar ben bang dat je afspelen van HD xvid / divx met zo'n xbox helaas wel kan vergeten. Als dat je voornaamste reden is om een dure kabel te kopen zou ik het toch nog maar es in heroverweging nemen.
XBMC upsampled ook gewoon standaard dvd's naar 720p!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106149

OcNewB schreef op zondag 28 mei 2006 @ 20:00:
[...]

XBMC upsampled ook gewoon standaard dvd's naar 720p!
Echte 720p materiaal doet ie bij mij ook niet. Je word terug geknalt naar het menu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikweetniks
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-04-2022
edit.

[ Voor 94% gewijzigd door ikweetniks op 24-01-2007 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-07 12:45
720p doet ie bij mij prima, wel gaat de framerate terug naar ongeveer 15, wat vaker nog 10 fps is. En dat kijkt niet lekker.
Je kunt dan alleen nog je proc van je xbox laten vervangen door eentje met een hogere snelheid. Dit gaat dan wel om de weergave van video's.

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteguy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:19
http://www.cdrwinkel.com/...a2abdfc6e6ebe7567c7021f4b
Deze heb ik waarschijnlijk dinsdag binnen. Heb al een advanced RGBscart kabel maar mn tv heeft slechts 2 scart aansluitingen en die zitten vol. Daarom moet de xbox wijken naar component.

Zal tzt mijn bevindingen wel posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135630

whiteguy schreef op zondag 28 mei 2006 @ 23:35:
http://www.cdrwinkel.com/...a2abdfc6e6ebe7567c7021f4b
Deze heb ik waarschijnlijk dinsdag binnen. Heb al een advanced RGBscart kabel maar mn tv heeft slechts 2 scart aansluitingen en die zitten vol. Daarom moet de xbox wijken naar component.

Zal tzt mijn bevindingen wel posten.
Hou ons op de hoogte over je ervaring. Heb zelf ook een advanced Scart kabel, maar als deze component aansluiting goed (lees: beter) is dan is 10 eurotjes natuurlijk geen geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Murcielago schreef op zondag 28 mei 2006 @ 21:05:
720p doet ie bij mij prima, wel gaat de framerate terug naar ongeveer 15, wat vaker nog 10 fps is. En dat kijkt niet lekker.
Je kunt dan alleen nog je proc van je xbox laten vervangen door eentje met een hogere snelheid. Dit gaat dan wel om de weergave van video's.
Dit klopt helemaal. Heb het zelf ook geprobeerd. Afspelen lukt wel, maar het is het aanzien niet waard door de lage framerate. Een kabel is de bottleneck niet in dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter1971
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-05 14:31
Het probleem is niet zozeer de processor maar het beschikbare video geheugen van "maar" 64MB.
1080i lukt wel, en 720p ook op mijn 50inch Philips plasma.
Alleen is de framerate erg laag zoals al eerder vermeld.

Allebei via componentkabel van microsoft, maar ook via de xvga+ (converter) en vga kabel zelfde resultaat.

[ Tesla MY Juniper AWD 19” | Voorheen: Tesla M3 LR AWD 19", Renault Zoe ZE50 R135 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter1971
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-05 14:31
Vergeet overigens te vermelden dat 480p wel mogelijk is natuurlijk en ook een heel mooi resultaat geeft met de divx/xvid's.

[ Tesla MY Juniper AWD 19” | Voorheen: Tesla M3 LR AWD 19", Renault Zoe ZE50 R135 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
Ergens gaat er iets fout in de denkwijze hier geloof ik.
Het afspelen van "True" 720p materiaal gaat mis. Volgens de makers voornamelijk door de processor (zie ook hun FAQ). Hij kan het wel maar de processor is te traag. Het upsamplen van dvd materiaal naar 720p doet de xbox prima op 24/25fps en daardoor zien dvd's upgesampled met de xbox mbv de component aansluiting er beter uit dan als je een gewone aansluiting gebruikt (bv een advanced RGB scart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat upsamplen, is dat nog ergens in te stellen in XBMC, of gebeurd dat standaard? En dat is dus alleen als er via component gespeeld wordt? (dan ben ik wel benieuwd naar de kabel die Whiteguy noemde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106149

OcNewB schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 11:36:
Ergens gaat er iets fout in de denkwijze hier geloof ik.
Het afspelen van "True" 720p materiaal gaat mis. Volgens de makers voornamelijk door de processor (zie ook hun FAQ). Hij kan het wel maar de processor is te traag. Het upsamplen van dvd materiaal naar 720p doet de xbox prima op 24/25fps en daardoor zien dvd's upgesampled met de xbox mbv de component aansluiting er beter uit dan als je een gewone aansluiting gebruikt (bv een advanced RGB scart)
Bij mij gaat ie echt meteen weer terug naar het menu, zou het kunnen omdat ik de RGB kabel gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
Anoniem: 135630 schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 12:33:
Dat upsamplen, is dat nog ergens in te stellen in XBMC, of gebeurd dat standaard? En dat is dus alleen als er via component gespeeld wordt? (dan ben ik wel benieuwd naar de kabel die Whiteguy noemde)
Upsamplen gebeurt alleen als je
1. een high def pack gebruikt van microsoft te koop bij lik-sang (zie ook links ergens hierboven) (dus niet de advanced RGB scart of composite scart) (ik denk persoonlijk niet dat de kabel die whiteguy noemt werkt om de HIGH def opties te kunnen gebruiken in het dashboard van MS)

2. de xbox hebt omgebouwd en de console dus in NTSC mode kunt zetten mbv een video switch disc
3. Naar het ms dashboard menu gaat en de output op 720P of 1080i zet
4. In xbmc de GUI op 720p zet
5. in xbmx een vinkje plaatst bij dvd's upscalen/upsamplen naar resolutie GUI (dus 720p)
6. je een tv hebt die ook ntsc ondersteunt EN ook 720P ondersteunt

[ Voor 8% gewijzigd door OcNewB op 01-06-2006 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

OcNewB schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 10:31:
[...]

Upsamplen gebeurt alleen als je
1. een high def pack gebruikt van microsoft te koop bij lik-sang (zie ook links ergens hierboven) (dus niet de advanced RGB scart of composite scart) (ik denk persoonlijk niet dat de kabel die whiteguy noemt werkt om de HIGH def opties te kunnen gebruiken in het dashboard van MS)
Voldoet deze kabel ook? link: http://www.hobo.nl/webwin...094b5a540669d79e646093ad5

Ik heb deze namelijk goedkoop op de kop getikt. (25 euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
Anoniem: 135630 schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 10:50:
[...]

Voldoet deze kabel ook? link: http://www.hobo.nl/webwin...094b5a540669d79e646093ad5

Ik heb deze namelijk goedkoop op de kop getikt. (25 euro)
Probeer het uit zou ik zeggen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

OcNewB schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 14:36:
[...]

Probeer het uit zou ik zeggen :-)
Die had ik kunnen verwachten 8)7

Ik heb hem dus nog niet binnen, maar ik dacht dat jij misschien wist of dit hetzelde is als zo'n Hi Def Pack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• astute
Die kabel werkt wel, je hebt alleen geen digitaal geluid. Wat jammer is.
Verder is die shit super overprized!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bij ConsoleShop bieden ze die kabel voor de helft van de prijs aan.
http://www.consoleshop.nl/product/23016/22986/1329
Dit is een gerenomeerde zaak, bekend van MP3man en PDAshop.nl. (zit hier bij mij om de hoek.

[ Voor 85% gewijzigd door astute op 01-06-2006 15:48 ]

Pickle Rick!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
astute schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 15:46:
Die kabel werkt wel, je hebt alleen geen digitaal geluid. Wat jammer is.
Verder is die shit super overprized!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bij ConsoleShop bieden ze die kabel voor de helft van de prijs aan.
http://www.consoleshop.nl/product/23016/22986/1329
Dit is een gerenomeerde zaak, bekend van MP3man en PDAshop.nl. (zit hier bij mij om de hoek.
Verrek ja! Op zon dure kabel zou toch minimaal de digitale optische aansluiting moeten zitten.. Maar die zit er NIET OP!? 8)7
Ik ga gewoon voor de originele ms hidef kabel. Met Component én digitaal geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En ik heb me helemaal krom gezocht naar een online zaak die die kabel verkocht. Nou ja, in ieder geval heb ik er via ebay een gekocht, dus dat scheelt weer.

En dat digitale geluid is toch alleen voor naar een receiver? Of merk je ook verschil als je het digitaal via je tv verstuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
Anoniem: 135630 schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 08:45:
En ik heb me helemaal krom gezocht naar een online zaak die die kabel verkocht. Nou ja, in ieder geval heb ik er via ebay een gekocht, dus dat scheelt weer.

En dat digitale geluid is toch alleen voor naar een receiver? Of merk je ook verschil als je het digitaal via je tv verstuurd?
Je gebruikt een megadure kabel om (neem ik aan je xbox via component aan te sluiten) maar daarnaast gebruik je voor het geluid ook de stereopluggen van de kabel om de tv speakers aan te sturen? Elke dvd en game ondersteunt tegenwoordig gewoon 5.1 DD tracks/geluid. Waarom niet een receiver? Ik vind het echt een beetje zonde om enorm goed beeld te hebben en dan het geluid uit je tv speakertjes te laten komen.
Maar dat is mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het ging meer om het feit of ik het goed begreep. Daarnaast heb ik geen aparte receiver, en heb ik daar ook niet echt de behoefte aan. Althans, ik wil er nu geen geld aan uitgeven.

Daarnaast, als ik kijk naar mijn home cinema set, dan gebruik ik die meestal ook niet als ik bijvoorbeeld een DVD kijk. Ik vind DTS echt een mooi stuk techniek, maar meer voor in de bioscoop. Dit is natuurlijk mijn persoonlijke mening.

En het feit dat ik een dure kabel gebruik is vooral omdat de xbox aangesloten is op mijn plasma. En qua PQ is er nog wel een hoop winst te halen en vind ik het wel belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteguy
Kabeltje nog steeds niet mogen ontvangen van cdrwinkel.com

Ga er morgen maar eens achteraan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteguy
Ok .. hij is binnen, werkt op zich goed. Alleen in XBMC is het beeld niet denderend.
Bij gewoon dvd afspelen niks aan de hand, bij dvd afspelen via XBMC lijkt het alsof alles schaduwen heeft. zie plaatje (clickbaar)
Enig idee waar dat aan kan liggen ?
Ik heb met enigmah de xbox op NTSC gezet en 720p, in XBMC ook 720p aangezet.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~witte120/troep/IMG_1676_2.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door whiteguy op 09-06-2006 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
whiteguy schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 17:40:
Ok .. hij is binnen, werkt op zich goed. Alleen in XBMC is het beeld niet denderend.
Bij gewoon dvd afspelen niks aan de hand, bij dvd afspelen via XBMC lijkt het alsof alles schaduwen heeft. zie plaatje (clickbaar)

[afbeelding]
Tsja vervelend! Ik heb de originele HD AV pack van Micorsoft bij Lik sang besteld. Deze kwam eergisteren binnen. Het beeld is echt HAARSCHERP. en geen schaduw te zien zoals jij hebt. Ik heb een samsung LE32r72B tv. die dus nu via component op 1280x720 wordt aangestuurd via XBMC.

Ik moet eerlijkheidsgewijs wel zeggen dat de kwaliteit van de kabel ontzettend hoog is. Sterker nog, ik heb zelden zulke hoge kwaliteit kabels gezien!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-07 15:36
ik heb zelf ook een tijdje de kabel van cdrwinkel. Voor die 9 euries geen geld :+ Heb nergens last van. Beeld is super via de component!! Het is nog beter dan ik had hopen dromen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteguy
klein kickje

misschien iemand die een idee heeft of het aan de kabel kan liggen of aan de component input van de tv ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71974

waarom kost die kabel zoveel en de standaard van ms maar 25eur? is die monster zoveel beter ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-07 18:26
jullie hebben het over de ms dash, waar je hem op 720p moet instellen. Maar hoe zou ik daar kunnen komen, als ik mn xbox aanzet start xmbc...?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5284

Waar ik nu nog steeds niet achter ben is de vraag of van deze kabels de pluggen voor het beeld naar een aan de muur hangende LCD kunnen en de audio pluggen naar je receiver naast mijn XBOX in een tv-meubel kunnen. Volgens mij zijn de uiteinden hier veel te kort voor.
Of is het bedoeling dat je alles eerst in je LCD doet en vervolgens via de audio-uit van je LCD naar je receiver ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRAFTER86
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:48

[afbeelding]
Even een grote kick, ik heb zojuist een tweedehands XBOX gekocht, en ik vroeg mij af of er nog meer ervaringen zijn met die kabel van cdrwinkel.com. Hij is namelijk wel erg goedkoop...
Er staat een reactie op de site dat de digitale audio niet werk, en hier in dit topic had iemand last van onscherp beeld. Dus ik wil toch graag wat meer info voor ik hem bestel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5760

DRAFTER86 schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 08:48:
[...]

Even een grote kick, ik heb zojuist een tweedehands XBOX gekocht, en ik vroeg mij af of er nog meer ervaringen zijn met die kabel van cdrwinkel.com. Hij is namelijk wel erg goedkoop...
Er staat een reactie op de site dat de digitale audio niet werk, en hier in dit topic had iemand last van onscherp beeld. Dus ik wil toch graag wat meer info voor ik hem bestel :)
Ik heb gisteren deze component kabel van cdrwinkel.com ontvangen en aangesloten. Ik heb gewoon DD5.1 en DTS geluid via optical in op mijn receiver. Ook het beeld is prima en scherp. Met een Slayers disk geboot en op NTSC gezet. Vervolgens in MS Dashboard alle HD opties aangezet.

Daarna opnieuw gestart en in xbmc de beeldinstelling op 720p gezet. Het kan tot 1080i, maar dan speelt veel materiaal gewoon niet af omdat interlaced en progressive mixen niet lekker gaat, blijkbaar. De interface van xbmc is direct 200% beter leesbaar en strakker op mijn 40 inch Bravia.

Ik heb alleen geen optie in xbmc kunnen vinden om te kunnen upscalen. Iemand een idee waar die optie zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-07 23:54

FaceDown

Storende factor.

Anoniem: 5760 schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 13:34:
[...]

Ik heb alleen geen optie in xbmc kunnen vinden om te kunnen upscalen. Iemand een idee waar die optie zit?
Onder settings - video kun je resolution instellen. Anders heb je misschien een heel oude versie van xbmc?

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5760

FaceDown schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 14:35:
[...]

Onder settings - video kun je resolution instellen. Anders heb je misschien een heel oude versie van xbmc?
Oké bedankt. Ik dacht dat dat alleen de resolutie-setting van de xbmc interface betrof. Ik heb XBMC 2.0.1 final, dus vrij recent. Ik heb 'm op 720p gezet en wat uiteenlopend materiaal gekeken: avi, dvd, etc.

Bij sommige bestanden krijg ik interlacing-effecten die niet weg te krijgen zijn met video-settings en filters. Jammer, want de interface ziet er top uit. Als het materiaal niet probleemloos draait, houdt het natuurlijk op. Op PAL met advanced scart kabel had ik totaal geen problemen met interlacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78369

Anoniem: 135630 schreef op maandag 29 mei 2006 @ 09:17:
[...]

Hou ons op de hoogte over je ervaring. Heb zelf ook een advanced Scart kabel, maar als deze component aansluiting goed (lees: beter) is dan is 10 eurotjes natuurlijk geen geld.
ik heb de kabel ook besteld en krijg hem vandaag binnen als het goed is. Ik zal van de week nog ff posten of de kabel van www.cdrwinkel.com voldoet aan mijn verwachtingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5760 schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 13:34:
[...]

Ik heb gisteren deze component kabel van cdrwinkel.com ontvangen en aangesloten. Ik heb gewoon DD5.1 en DTS geluid via optical in op mijn receiver. Ook het beeld is prima en scherp. Met een Slayers disk geboot en op NTSC gezet. Vervolgens in MS Dashboard alle HD opties aangezet.

Daarna opnieuw gestart en in xbmc de beeldinstelling op 720p gezet. Het kan tot 1080i, maar dan speelt veel materiaal gewoon niet af omdat interlaced en progressive mixen niet lekker gaat, blijkbaar. De interface van xbmc is direct 200% beter leesbaar en strakker op mijn 40 inch Bravia.

Die slayers doet het wel bij mij, maar dan kan ik de optie van signaal veranderen niet kiezen. Krijg dan zeg maar iets van 'PAL <> NTSC you need to edit' ofzoiets......

iemand enig idee hoe dat moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78369 schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 07:17:
[...]

Die slayers doet het wel bij mij, maar dan kan ik de optie van signaal veranderen niet kiezen. Krijg dan zeg maar iets van 'PAL <> NTSC you need to edit' ofzoiets......

iemand enig idee hoe dat moet?
niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111152

Ik heb de xbox in MS dashboard ingesteld op 720p en ook mediacenter op 720p
maar mijn tv zegt dat hij 480 binnenkrijgt? ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Synthetika
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:24

[afbeelding]
Even een reactie van mijn kant. Ik had eerst exact dezelfde XBox kabel als eerder beschreven in dit topic (Koenig) en precies hetzelfde probleem. Later een component/cinch audio/SPDIF verdeelkastje geprobeerd van Big Ben (dus alleen met de aansluitingen erop) en met een componentkabel aan mijn LCD gehangen. Perfect beeld en nergens last meer van, superscherp en geen 'schaduw'. Ik heb wisselende verhalen gehoord over de Koenig, maar wat mij betreft is het een baggerkabel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:35
Was niet echt nodig om daarom een topic van 6 maand oud te kicken denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222639

Een probleem die wordt gevolgd door een oplossing. Waarom zou hij deze informatie niet posten ? Schilt weer een topic toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Synthetika
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:24
De originele Microsoft HD AV pack is enkel nog op ebay te krijgen voor vaak teveel geld, bovendien heb ik behalve whiteguy nog niemand op GoT gezien die hetzelfde probleem had als ikzelf met de Koenig-componentkabel voor de XBox. Misschien zijn er nog wel een paar andere mensen die hun XBox met XBMC aan een LCD-tv willen hangen en tegen hetzelfde aanlopen?
Pagina: 1