Toon posts:

no signal

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
beste tweakers

ik had in een pc van mij een nvidia fx5700 zitten maar ik wou er een er een ati x1600 in hebben toen kreeg ik no signal maar ik had de pc opnieuw geïnstalleerd met de nvidia dat moest wel anders zag ik niks wat doe ik verkeerd??

processor. inter celeron d 2400 533mhz fsb 256kb cache
en 2048 mb ddr ram
asrock p4i65gv moederbord
harde schijf is maxtor 40gb
400wat voeding
geluidskaart 5.1
en 16x48 dvd rom speler

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Je installeert nvidia drivers als je een ATI kaart erin hebt zitten? Volgens mij krijg je dan dat er geen compatible hardware gevonden kan worden. :?
Deinstalleer de nvidia-drivers. Desnoods nog Drivercleaner er overheen. En dan de nieuwste ATI drivers (catalyst 6.5).
Krijg je dan alsnog 'no signal', moet je de fout misschien wel ergens anders zoeken (hardware :?). Voor die fout kan je dan nog even via de GoT Search zoeken. :)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Verwijderd

Topicstarter
nee ik had geen nvidia drivers er op gezet

Verwijderd

Topicstarter
en ik had de nvidia kaart er ff in gedaan anders kan ik windows er niet op zette omdat ik dan niks zie

• DarthPlastic
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-01 19:29
Als je de ATI-kaart erin steekt moet je teminste toch éven beeld krijgen.
Als je in Windows zit zal het idd vaag worden, maar de BIOS-tekst moet altijd te zien zijn.

Ik vermoed dat je voeding het allemaal niet aankan en dat de ATI-kaart dus teveel stroom nodig heeft.

Owner SuitIT, https://www.suitit.nl

Verwijderd

Topicstarter
maar ik had in een andere pc de zelfde voeding en daar deed hij het wel goed

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

Verwijderd schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 14:02:
nee ik had geen nvidia drivers er op gezet
Ok, jou verhaal was nogal in steno, daar lag het aan. ;)
Verwijderd schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 14:07:
Hangt er maar helemaal vanaf wat er in die andere pc zat. Heb je ook alle (voedings)stekkers erin gedaan? :)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• Rhannie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-07 19:27

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Verwijderd schreef op zaterdag 27 mei 2006 @ 14:07:
Van welk merk is de voeding?

En probeer je ATi kaart er eens uit te halen en opnieuw in te stoppen en daarna de CMOS te clearen (bios reset). Dit wil ook wel eens helpen.

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

Verwijderd

Topicstarter
ik denk dat ik het gevonden heb de voeding die pas nieuwe is maakt kortsluiting
Pagina: 1