Nadat mijn moederbord van mijn pc ermee ophield besloot ik om een USB behuizing te kopen zodat ik in ieder geval via mijn laptop bij mijn documenten kan komen. De harddisk uit de pc gehaald, op 'single master' gejumperd, aangesloten op de belkin usb2 behuizing (type nr: F5U209). Stroom erop, usb kabel in de laptop (draait XP SP2). Windows herkent keurig de eerste partitie, maar de documenten waar het om gaat staan op de tweede partitie. Ik open disk management en zie daar dat de externe schijf herkent wordt als een 2TB schijf, met 2 partities en na de 2e partitie een bult vrije ruimte. De tweede partitie is zo te zien wel de juiste grootte, maar er staat niet bij dat het NTFS is (wat het wel is).
Op de doos van de behuizing staat dat ie harde schijven tot 250GB aan kan, en een andere schijf (van 80GB) werkt wel goed.
Op de doos van de behuizing staat dat ie harde schijven tot 250GB aan kan, en een andere schijf (van 80GB) werkt wel goed.
What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)