Belkin F8T012 Bluetooth license probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 139 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Valkje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:44
Hallo,

momenteel ben ik bezig om mijn Belkin Bluetooth dongel te installeren op mijn pc (WinXp sp2). Het betreft hier de Belkin F8T012 Bluetooth dongel welke een bereik heeft van 100m.

De installatie gaat prima, hij vind mijn usb dongel. Rechts onderin de taakbalk verschijnt het bluetooth icoontje. Normaliter is deze blauw met daarin witte "streepjes". Deze "streepjes" zijn bij mij rood. Op het moment dat je er met je rechter muisknop op klikt en aan geeft "Starten met Bluetooth" verschijnt de volgende melding:

Afbeeldingslocatie: http://img89.imageshack.us/img89/8797/bt6xi.jpg

Hierna kan wordt er gevraagd waar het license.dat bestand zich bevind.
De drivers heb ik van de Belkin site gehaald, deze zijn van feb. 2006. Hierin staat ook het licence.dat bestand. Helaas kom ik hier niet verder mee.

Heeft iemand dit probleem ook gehad, en zo ja, hoe is dit opgelost?

[ Voor 3% gewijzigd door Valkje op 27-05-2006 14:14 ]

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-02 20:29
Geen idee wat dit met Portable Media Devices te maken heeft...

PMD --> OH

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

• DarthPlastic
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-01 19:29
Is er geen leuk standaard-BT-icoontje van Windows?
Lijkt mij dat dat veel beter werkt en dat je dan van alle problemen af bent.

Anders zou ik de Belkin helpdesk even mailen, zij hebben software geleverd die een licentieprobleem heeft, zij weten dus hoe het opgelost kan worden :)

Owner SuitIT, https://www.suitit.nl

• -ErikE-
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-02 06:18
windows xp sp2 heeft standaard ondersteuning voor BT dus waarom gebruik je dat niet?

• Valkje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:44
Windows heeft zelf geen drivers voor deze dongle. Als ik alleen de drivers installeer van de dongle kan windows via de BT functie in het configuratiescherm het apparaat niet vinden.

Vervolgens heb ik de software, welke ik van de Belkin site heb gedownload, geinstalleerd. Als ik nu dus via de software van Belkin het apparaat wil benaderen komt deze met de licentie melding.