ik heb een nieuwe computer even inelkaar gezet voor mezelf (mocht wel weer na 3 jaar problemen met mijn oude bak). Dus heel leuk en aardig wat spullen bijelkaar geraapt en in deze net nieuwe kast gebouwd. De Antec New Solution kast 4400 is wat kleinere kast dan de normale ATX kasten.
Mijn systeemconfiguratie bestaat dus nu uit:
Intel Pentium IV 3 ghz 530 1 mb l2 cache
2*512 mb ddr2 dual channel geheugen
Asus P5LD2 deluxe
XFX Geforce 6800XT 128 mb
2 x 300 gb Seagete S-ATA harde schijf
1 x 200 gb Hitachi IDE harde schijf
2 x Samsung SATA DVD Writer
Het probleem is dat de Geforce 6800 XT bijna in mijn harde schijf aanwezig is. De ruimte die er ontstaat tussen de harde schijf en videokaart is zo minimaal dat ik met de kabels tegen de videokaart zit.

Ik zal voor de rest nog meer foto's hiervan maken.
De ruimte dat ik mis vind ik wel een fout van de fabrikant. De videokaart is zo standaard als het maar zijn kan. Het kan allemaal wel maar ik zit echt met de videokaart tegen de stekkers van een harde schijf. Je kan niet eens meer de schijf eruit halen. Ik mag wel blij zijn dat het een brede kast is anders had je ook bijna geen luchtkoeling van beneden naar boven gehad door deze constructie.
Zijn hiervoor oplossingen dat je de SATA connector beter ertussen kan krijgen dmv bijvoorbeeld 90 graden connectoren dat die kabel van onderen en in een hoek aangesloten kan krijgen op de harde schijf?
Mijn systeemconfiguratie bestaat dus nu uit:
Intel Pentium IV 3 ghz 530 1 mb l2 cache
2*512 mb ddr2 dual channel geheugen
Asus P5LD2 deluxe
XFX Geforce 6800XT 128 mb
2 x 300 gb Seagete S-ATA harde schijf
1 x 200 gb Hitachi IDE harde schijf
2 x Samsung SATA DVD Writer
Het probleem is dat de Geforce 6800 XT bijna in mijn harde schijf aanwezig is. De ruimte die er ontstaat tussen de harde schijf en videokaart is zo minimaal dat ik met de kabels tegen de videokaart zit.

Ik zal voor de rest nog meer foto's hiervan maken.
De ruimte dat ik mis vind ik wel een fout van de fabrikant. De videokaart is zo standaard als het maar zijn kan. Het kan allemaal wel maar ik zit echt met de videokaart tegen de stekkers van een harde schijf. Je kan niet eens meer de schijf eruit halen. Ik mag wel blij zijn dat het een brede kast is anders had je ook bijna geen luchtkoeling van beneden naar boven gehad door deze constructie.
Zijn hiervoor oplossingen dat je de SATA connector beter ertussen kan krijgen dmv bijvoorbeeld 90 graden connectoren dat die kabel van onderen en in een hoek aangesloten kan krijgen op de harde schijf?
I hit the CTRL key, but I'm still not in control!