welk onderwerp voor verslag over netwerken?

Pagina: 1
Acties:

• Leon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 12:12

Leon

Rise Of The Robots

Topicstarter
Ik ben min of meer gedwongen om een verslag te maken over een onderwerp waar ik niets van af weet, namelijk:

De volgende protocol mechanismen verklaren: Delimiting, multiplexing, adressering, flowcontrol, foutherstel, routering.:?

De werking van de verschillende vormen van foutherstel door hertransmissie zoals: PSPC en window mechanisme en kan de effectiviteit en de relatie tussen window grootte en volgnummers bepalen.:?:?

Het HDLC protocol en de relatie leggen met de protocol mechanismen en het OSI-model. en weet de procedures, frame-opbouw en de verschillende toepassingen.:?:?:?

Weet iemand van jullie hier wat meer van af of adviseren jullie om toch maar een ander onderwerp te overleggen?

PLZ help me!

Eeuwige n00b

• Turtle
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-06 14:09

Turtle

Het lijkt me handiger om een verslag te schrijven over iets waar je verstand van hebt.
Dit is nau niet bepaald een vraaag die je ff in het forum beantwoord. Moet je een boek voor lezen of een opleiding voor doen.

bla bla

• Leon

Leon

Rise Of The Robots

Topicstarter
dit is juist voor m'n opleiding. Omdat alles binnen het IT gebeuren zo snel gaat heeft onze leraar besloten om iedereen uit een paar onderwerpen te kiezen en daar een webpagina over maken. Dus ik moet alle info zelf ergens vandaan halen. :'(

Eeuwige n00b

Verwijderd

Probeer in een zoekmachine maar eens wat te zoeken (altavista ofzo). Ik heb een scriptie moeten schrijven over een soortgelijk onderwerp (all-optical networks) *D, dus uit ervaring weet ik te zeggen dat er behoorlijk veel over te vinden is.

Maaruh, mocht je er niet uitkomen.....

• Leon

Leon

Rise Of The Robots

Topicstarter
over dat hsdlc protoco is mischien nog wel wat te vinden. maar die ander 2??

kweet echt niet wat ik er mee aan moet met dat verslag. Iemand anders nog suggesties :?

Eeuwige n00b

Verwijderd

Ik weet wel dat er een boek is waarin deze onderwerpen niet "al te moeilijk" worden uitgelegd. FF Zoeken.....
:Z
Ja, ik hebbum: Computernetwerken en Datacommunicatie, R. Matthijssen e.a. , ISBN 9039502935
Veel Succes

• Leon

Leon

Rise Of The Robots

Topicstarter
zal eens ff kijken...

Eeuwige n00b

• RobertdeBruin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-06 06:41
Tip: Computernetwerken van Taunenbaum; veel voorbeelden, grafieken en redelijk begrijpbaar.

• Leon

Leon

Rise Of The Robots

Topicstarter
heb ff gekeken, heb alleen 1 probleem weet nu wat het onderwerp precies is: is nl.:

De volgende protocol mechanismen verklaren: Delimiting, multiplexing, adressering, flowcontrol, foutherstel, routering.

kijk anders ook ff hier
en denk niet dat de twee boeken die genoemd werden daar wat dieper op in gaan :'(

dus weet iemand misschien een website of zo daarover??

edit:
is gefixed

Eeuwige n00b

Verwijderd

je linkie doet het niet
Pagina: 1