Extern Bureaublad remote aanzetten.

Pagina: 1
Acties:
  • 802 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• schuimpie
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-02 19:34
Goedendag, ik zit met een probleem. Ik heb een probleem met externe desktop. Op mijn server is dit namelijk uitgeschakeld en ik zou toch graag met remotescreen willen werken. Het feit is dat ik alleen toegang heb via ftp. Ik heb een beetje gegoogled en ik ben dit tegen gekomen :
De pc staat niet in mijn eigen netwerk dus ik kan hem niet selecteren in het rijtje. Is het nu mogelijk een een file te maken waarin automatisch de registry wordt ge-update zodat Externe Desktop wordt enabled? Ik heb execute rechten via ftp. Maar ik heb dus geen controle over de muis om iets te bevestigen of te accepteren ofzoiets. Ik heb ook een beetje gezocht naar speciale software ervoor. Hierbij had ik maar 1 resultaat waarbij met 1 enkele execute command een server werd geinstalleerd met remote desktop. Dit was Remote Anything. Bestaan er nog andere programmas zoals dit? Alvast bedankt voor uw reactie.

schuimpie

• autodidact
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-06-2024
eigenlijk weet ik het antwoord niet, maar volgens mij zou je wat jij wil 'hacken' noemen.... als ik het mis heb sta ik nou voor... of zit ik achter mn scherm dus :)

http://specs.tweak.to/12504

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06-07 14:10
Waarom vul je niet gewoon een IP in bij dat ding? Enige voorwaarde is dat er een poort openstaat op de externe server.

Of schrijf in AutoIt een EXE die voor je die registerinstellingen doorvoert (www.autoitscript.com en manuals lezen), dan werkt het misschien?

We are shaping the future

• schuimpie
bedankt alex, dat ga ik eens proberen. En auto.. het is geen hacken aangezien het mijn eigen server is.

• Alex)
Tipje: werk met de functies RegWrite en Shutdown, en maak er dan een mooie .exe van :)

• schuimpie
hmm, zie nouw al dat dat me nooit gaat lukken haha. Heb egt 0 ervaring hiermee.

schuimpie

• Alex)
Je hebt ook geen ervaring nodig, het enige dat je moet weten is hoe het werkt, hier:
code:
1
2
3
#NoTrayIcon
RegWrite("HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Terminal Server", "fDenyTSConnection", "REG_DWORD", 0)
Shutdown(6)

Het enige wat jij nu nog moet doen is:
1) AutoIt downloaden en installeren
2) Deze code opslaan in een bestand genaamd TS.au3
3) Naar de map gaan waar je het hebt opgeslagen
4) Rechtsklikken op het bestand, kiezen voor 'Compile To EXE'
5) Uploaden naar de server
6) Proberen het uitgevoerd te krijgen.

Moet lukken, denk ik zo...

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:15

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Kun je op de server niet gewoon VNC aanzetten en dat gebruiken (indien nodig via een anonieme proxy) :?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• schuimpie
nogmaals bedankt alex.

@ The_Eagle , hoe krijg je vnc aan als je geen enkele muisklik kunt uitvoeren??

schuimpie

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-07 16:10
Hoe kun je een server van jezelf noemen als je geeneens erop kan inloggen :?

Als dat ding van jou is, dan heb je er 99,9% direct toegang toe. Als hij bij een datacenter staat, bieden die meestal remote control aan, anders kun je met hun contact opnemen om dat in te stellen (of zelf even langsgaan).

Maar zolang je alleen FTP toegang hebt, kun je geen .exe uitvoeren op die server en dus ook geen gegevens veranderen.

let the past be the past.

• Alex)
schuimpie, is het uiteindelijk nog gelukt?

Pagina: 1