Toon posts:

F.E.A.R. demo draait niet lekker - 1900XT .

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb net de Fear-demo geprobeerd en met het auto detect voor de graphic instellingen detecteert deze het alsvolgt op medium , maar dan nog draait het niet vlekkeloos .

specs .

AMD 3500+ (939)2.2 Ghz
Saphire 1900XT 512m ( catalyst 6.5 driver)
Mobo MSI- rs482m4-L
pc3200 1gig. ( 2 x 512 mb) 1 daarvan al 3 jaar oud en 1 van 1 jaar oud en weet niet of deze kwa merk hetzelfde zijn .
Zalman voeding 460 watt .

- Software XP-pro en driver

Heb de processor , 3d kaart, moederbord en voeding zijn er pas in gezet en vanaf begin al draaide alles niet meteen erg best , COD2 kan ik met moeite voluit draaien en in het begin draaide BF2 ook niet erg soepel maar dat gaat nu wat beter .

Maar Fear was toch wel een de moeite waard om te overwegen om te kopen en ik denk dat met deze specs dit wel ook voluit zou kunnen draaien .

Wie o wie ?
Gr.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2006 10:59 ]

Verwijderd

Om echt voluit te kunnen draaien heb je toch wel een kleine 2 GB aan geheugen nodig tegenwoordig. Waarschijnlijk zal het daar voor een groot deel aan liggen denk ik. Toen ik nog 1 GB aan geheugen had (ook PC 3200/DDR 400), had ik ook last van schokkerij.

Verwijderd

Topicstarter
Maar ik kan het zelfs op medium nog niet echt vlekkeloos laten draaien ?

• Groever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-12 15:31
1GB of niet, dat is niet echt gezond... ik heb met een 6600GT op 1024x768 en alles medium 30fps stabiel... net genoeg om redelijk vloeiend te kunnen spelen dus, en ik heb ook 'maar' 1GB ram. Kan je testen met een andere 1GB (van een vriend ofzo)?

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga vandaag naar de shop om het erbij te kopen , kan het altijd nog terugbrengen als dit niet werkt .
Maar zo'n auto detect van je specs van deze Fear game , zal die ook dan kunnen aflezen dat je memory niet lekker of niet goed is en het daarom op medium gooit ?