Toon posts:

Oude audio-apparatuur

Pagina: 1
Acties:
  • 127 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij helpen?

Ben op zoek naar winkels, liefst regio Eindhoven, waar restpartijen van audio-apparaten worden verkocht... zeg maar de "overjarige modellen".

Zover ik weet moeten zo'n soort winkels er toch wel zijn, maar waar??? Ik zou graag mijn Philips-audioset uitbreiden.

Alvast bedankt!

• 2mb
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-02 10:18

2mb

Ik zou eens even bij de kringloopwinkel gaan kijken, heb daar zelf al vaak leuke apparatuur zien liggen. :) Waar deze in Eindhoven zit weet ik niet, maar dat kun je vast wel opzoeken.

Mijn muziek op SoundCloud - Speel online rikken - Maak muziek in je browser

• joopv
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
HetGoed Eindhoven (ind. terrein de Hurk)
Emmaus (alleen zaterdag open 1000-1300)

• Ed1969
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-01 10:02
Al eens aan marktplaats gedacht? Daar staat een boel aan Philips apparatuur te koop, van jaren 60 tot nu.

Ed1969

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-02 22:48

Klippy

Still Game

Bedoel je met overjarig gewoon nieuwe apparatuur van een ouder model van 2 jaar oud of hebben we het echt over kringloopwinkel-waardig materiaal van 20 jaar geleden?

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:26

Exirion

Gadgetfetisjist

In juni/juli is er altijd wel een uitverkoopperiode waarin alle winkels van oude modellen af willen. Gewoon goed rondkijken :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-02 23:34

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Welke Philips apparatuur zoek je precies :? Is dat nog vrij recent, of praten we over oude 600, 800 of 900 lijn apparatuur :? In dat laatste geval kun je misschien namelijk beter op marktplaats gaan zoeken.
Overigens kun je ook eens bij het Helmonds Handelshuis kijken, die hebben soms ook wel restpartijen staan :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Pagina: 1