Toon posts:

[CSS]afbeeldingen niet goed weergegeven in IE

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig aan een website, maar krijg bij het maken de contactpagina maar de afbeeldingen niet goed weergegeven in IE

op de website www.jaakdekoninck.be onder "contact" worden de afbeeldingen in Firefox wel goed weergegeven, maar in IE niet. Zien jullie waar mijn fout ligt? (CSS van de contactpagina staat onderaan het CSS bestand)

Alvast heel erg bedankt!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
En wat heb je zelf al geprobeerd dan?

Ik wilde even gaan kijken voor je maar je html verdelen over 3 regels maakt dat er niet makkelijker op.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:18

crisp

Devver

Pixelated

Los eerst deze errors eens op ;)

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
Hehe, valideren is pas voor op het einde, de fouten die er worden aangegeven zijn ook niet echt onoverkomelijk, maar toch goed dat je het even vermeld :-)

Ik heb ondertussen ook het probleem kunnen opgelost krijgen. In de CSS onder #contactcontent stond een background color aangegeven als zwart. Deze verwijderen was voldoende om het probleem te verhelpen.

Alleszinds bedankt voor de hulp!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:18

crisp

Devver

Pixelated

mwa, ik zag nesting-errors en dan is het meestal al een recept voor cross-browser problemen aangezien HTML zelf niet definieerd wat een parser daarmee aanmoet. M.i. zou je vanaf het begin al moeten streven naar valid HTML en zou validatie slechts een final confirmatie moeten zijn.

Intentionally left blank