Dit zal uiterst gemakkelijk zijn, maar Google en W3schools laten mij het niet vinden of behandelen het wel, maar gaan er zo snel doorheen ... laat maar.
Ik heb een functie die aangeroepen wordt:
blaat
Met een swapout functie gaat hij ook weer terug naar het originele backgroundImage. That's not the point.
Ik wil natuurlijk in de variabele 'image' wat meegeven, namelijk dat 'frommel' geladen moet worden. Nu staat er nog url(gfx/image.jpg) maar dat moet dus url(gfx/frommel.jpg) worden adhv wat de variabele heeft meegekregen.
Hóe doe ik dat?
Mocht er meer van mijn code rammelen dan mag je dat ook met een brede grijns melden
Ik heb een functie die aangeroepen wordt:
blaat
code:
1
2
3
4
| function swapin(image)
{
limage.style.backgroundImage='url(gfx/image.jpg)';
} |
Met een swapout functie gaat hij ook weer terug naar het originele backgroundImage. That's not the point.
Ik wil natuurlijk in de variabele 'image' wat meegeven, namelijk dat 'frommel' geladen moet worden. Nu staat er nog url(gfx/image.jpg) maar dat moet dus url(gfx/frommel.jpg) worden adhv wat de variabele heeft meegekregen.
Hóe doe ik dat?
Mocht er meer van mijn code rammelen dan mag je dat ook met een brede grijns melden
[ Voor 6% gewijzigd door Dark Blue op 26-05-2006 22:55 ]
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs