[MCE 2005] Hauppauge WinTV MCE PVR150 Oem en Extenders

Pagina: 1
Acties:

• Svennos1
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:01
Morgen denk ik maar eens een TV kaart kopen voor de Mediacenter, leuk speelgoed. Ik zit te denken aan:

Hauppauge WinTV MCE PVR150 Oem

Hier zit geen afstand bediening bij. Wat ik niet een probleem vindt omdat ik de Media Center benader via een Extender op de Xbox en de Xbox360.

Nu mijn vraag: Kan ik met de Extender ALLE funtionaliteit van de tvkaart benaderen ? Of moet dit echt gebeuren op de Media Center zelf ? Ik wil via de extender alleen tv opnames programeren en oude uitzendingen terugkijken.

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Als je serieus de media center wilt gebruiken voor TV kijken en opnemen, zou ik je zeker aanraden om de dualtuner kaart aan te schaffen, het is wat duurder, maar zeker het geld meer dan waard!

[ Voor 9% gewijzigd door Kurios op 26-05-2006 20:42 ]

• Svennos1
Kurios schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 20:42:
Als je serieus de media center wilt gebruiken voor TV kijken en opnemen, zou ik je zeker aanraden om de dualtuner kaart aan te schaffen, het is wat duurder, maar zeker het geld meer dan waard!
Thx, maar weet je of ik alles met de kaart kan doen via een Extender ?

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Svennos schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 20:43:
[...]

Thx, maar weet je of ik alles met de kaart kan doen via een Extender ?
ik heb zelf geen ervaring met extenders en wil je geen evt verkeerde informatie geven, sorry!

• Svennos1
Ik heb intussen de TV kaart gekocht, en ik kan melden dat ik nagenoeg alle tv functionaliteit van de Media Center kan benaderen via de Xbox extenders. Het werk super ! Zowel op de Xbox 1 als de Xbox360.

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 17:01
Svennos schreef op maandag 29 mei 2006 @ 11:18:
Ik heb intussen de TV kaart gekocht, en ik kan melden dat ik nagenoeg alle tv functionaliteit van de Media Center kan benaderen via de Xbox extenders. Het werk super ! Zowel op de Xbox 1 als de Xbox360.
Tja ik had idd gewoon de 500 gekocht... (heb ik ook gedaan :P )

• soepkip
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-01 20:10

soepkip

Kratjes kunnen nu ook voorin

Svennos schreef op maandag 29 mei 2006 @ 11:18:
Mag ik vragen hoe je dat hebt gedaan op de xbox1 ?
ik weet nl dat er wel een xbox media extender pakket te koop was voor de xbox 1, maar die was alleen in de US uitgebracht, en zelfs via ebay moeilijk te krijgen....

Beste film ooit

• MilaNL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-02 22:24
Even voordat je de dualtuner (hauppauge PVR500) gaat kopen, deze werkt niet op alle moederborden. Zoek daarom eerst even op google naar ervaringen over je mobo + pvr500. Neem anders gewoon 2 pvr150 kaarten.

/edit:
ohw lees net dat jem al hebt gekocht :P

[ Voor 12% gewijzigd door MilaNL op 26-06-2006 13:45 ]

Pagina: 1