Al een paar dagen loop ik me naar het volgende echt helemaal lens te zoeken op het www.
Mijn site staat gehost. Op deze host hebben ze PHP Safemode enabled. Lekker veilig. Geen issues mee.
Nu heb ik onlangs een EOS 350D gekocht en ben ik daar toch leuk mee aan het expirimenteren.
Als ik naar de showcases kijk en doorklik naar websites van mede tweakers dan zie ik toch wel leuke albums daar tussen, sommige gratis, sommige niet en weer andere zijn zelf aan de gang gegaan. Ik ben niet zo'n echt PHP script figuur, weet er wel het nodige vanaf maar om nou te zeggen dat ik dat nu ff zelf in een paar dagen in elkaar knutsel, neuh.
Dus ben ik opzoek gegaan naar een vrijwel kant en klaar iets.
Maar nu loop ik tegen vooral die safemode aan.
Wie heeft er genoeg ervaring om mij een beetje opweg te kunnen helpen?
Dit script ziet er bij (http://www.opensourcecms....sk=view&id=546&Itemid=159) erg goed uit, echter werkt het nog niet ondanks dat er een safemode install module bij zit. Dat script maakt zelf mappen aan en upload ook de files die nodig zijn, daar loopt het bij de installatie telkens op stuk.
Tevens zijn dit de eisen die het moet hebben:
Maar geen succes mee gehad.
Wie kan mij helpen met dit probleem?
Gratis hosting zoals ook veel gebruik word voor screenshots e.d. wil ik niet, ik wil het zelf allemaal hosten.
Ik weet dat Coppermine werkt, maar das 6MB voor enkel een album en dat is teveel.
Heb maar 25MB space op dit moment.
Mijn site staat gehost. Op deze host hebben ze PHP Safemode enabled. Lekker veilig. Geen issues mee.
Nu heb ik onlangs een EOS 350D gekocht en ben ik daar toch leuk mee aan het expirimenteren.
Als ik naar de showcases kijk en doorklik naar websites van mede tweakers dan zie ik toch wel leuke albums daar tussen, sommige gratis, sommige niet en weer andere zijn zelf aan de gang gegaan. Ik ben niet zo'n echt PHP script figuur, weet er wel het nodige vanaf maar om nou te zeggen dat ik dat nu ff zelf in een paar dagen in elkaar knutsel, neuh.
Dus ben ik opzoek gegaan naar een vrijwel kant en klaar iets.
Maar nu loop ik tegen vooral die safemode aan.
Wie heeft er genoeg ervaring om mij een beetje opweg te kunnen helpen?
Dit script ziet er bij (http://www.opensourcecms....sk=view&id=546&Itemid=159) erg goed uit, echter werkt het nog niet ondanks dat er een safemode install module bij zit. Dat script maakt zelf mappen aan en upload ook de files die nodig zijn, daar loopt het bij de installatie telkens op stuk.
Tevens zijn dit de eisen die het moet hebben:
- Werkt met Safe Mode AAN
- Niet meer dan 1MB aan ruimte inbeslag neemt (liefst minder)
- Custom Interface heeft
- Admin page
- Upload via formulier dan wel FTP
- Commentaar / Info bij foto's neerzetten.
- Werkt met PHP/SQL.
- Werkt zonder ImageMagick (staat niet geinstalleerd).
Maar geen succes mee gehad.
Wie kan mij helpen met dit probleem?
Gratis hosting zoals ook veel gebruik word voor screenshots e.d. wil ik niet, ik wil het zelf allemaal hosten.
Ik weet dat Coppermine werkt, maar das 6MB voor enkel een album en dat is teveel.
Heb maar 25MB space op dit moment.