Hallo,
Ik wil een nieuwe multimedia pc samenstellen waar ik recente games kan spelen. Hij moet ook erg stil zijn. Ik dacht aan:
Voeding: Cooler Master iGreen Power, 430 Watt, Retail
lijkt mij een perfecte koeling. Stabiel en stil. Iemand ervaringen?
Behuizing: - Thermaltake Armor Jr. Zwart + Window
- Thermaltake Soprano Zwart + Window
Ik weet niet of deze kasten stil zijn. De Armor Jr. fans behoren te lopen op zo'n 19db, en de soprano fans behoren te lopen op zo'n 21db. De Armor heeft echter wel een mesh grille waardoor deze wat lawaai kan maken lijkt me. Ik weet ook niet of de stock fans wel stil genoeg zijn.
Weet iemand verder voor mij nog een mooie kast met window die geluidsdempend is en redelijk stille fans heeft? Moet ook een goede airflow hebben. Graag met standaad led fan ofzo, hoeft niet.
CPU: AMD Athlon 64 Venice 3500+ Socket 939 OEM
VGA: Asus EN6700GT SILENT /2DHT, 256MB, DDR3, PCI-Express x16
Passieve koeling, lijkt me erg stil.
Moederbord: Ik heb nog geen goede gevonden. Ik zoek eentje zonder Nb koeler, maken mij veel te veel geluid. Dual Channel en Nforce 4 (ultra) chipset.
HDD: Western Digital Caviar SE16, 250GB, 7200rpm, 16 mb, Serial ATA 300
HDD silencer: Nexus DiskTwin
NB koeler: Zalman ZM-NB32K
is redelijk goed uit de tests gekomen, is deze ook stil?
Verder wil ik ook een aantal neon lights aanschaffen. Wordt dit ook aangesloten door azerty als zij de pc monteren?
Kan iemand mij informatie geven over dit systeem/ verbeteren?
Mvg,
Moviehouse
Ik wil een nieuwe multimedia pc samenstellen waar ik recente games kan spelen. Hij moet ook erg stil zijn. Ik dacht aan:
Voeding: Cooler Master iGreen Power, 430 Watt, Retail
lijkt mij een perfecte koeling. Stabiel en stil. Iemand ervaringen?
Behuizing: - Thermaltake Armor Jr. Zwart + Window
- Thermaltake Soprano Zwart + Window
Ik weet niet of deze kasten stil zijn. De Armor Jr. fans behoren te lopen op zo'n 19db, en de soprano fans behoren te lopen op zo'n 21db. De Armor heeft echter wel een mesh grille waardoor deze wat lawaai kan maken lijkt me. Ik weet ook niet of de stock fans wel stil genoeg zijn.
Weet iemand verder voor mij nog een mooie kast met window die geluidsdempend is en redelijk stille fans heeft? Moet ook een goede airflow hebben. Graag met standaad led fan ofzo, hoeft niet.
CPU: AMD Athlon 64 Venice 3500+ Socket 939 OEM
VGA: Asus EN6700GT SILENT /2DHT, 256MB, DDR3, PCI-Express x16
Passieve koeling, lijkt me erg stil.
Moederbord: Ik heb nog geen goede gevonden. Ik zoek eentje zonder Nb koeler, maken mij veel te veel geluid. Dual Channel en Nforce 4 (ultra) chipset.
HDD: Western Digital Caviar SE16, 250GB, 7200rpm, 16 mb, Serial ATA 300
HDD silencer: Nexus DiskTwin
NB koeler: Zalman ZM-NB32K
is redelijk goed uit de tests gekomen, is deze ook stil?
Verder wil ik ook een aantal neon lights aanschaffen. Wordt dit ook aangesloten door azerty als zij de pc monteren?
Kan iemand mij informatie geven over dit systeem/ verbeteren?
Mvg,
Moviehouse
[ Voor 11% gewijzigd door moviehouse op 26-05-2006 20:24 ]