Liteon zwart/zilver frontje waar te krijgen?

Pagina: 1
Acties:

• Vaevictis_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:01
Hoi,

Misschien hoort dit topic hier niet, maar dat hoor ik dan vast wel. Ik zoek voor een LiteOn brander een los zwart of zilver frontje. Ik heb al een ad geplaatst op T.net maar nog geen reakties. Kan ook niets vinden in shops.

Heeft iemand nog zo'n ding liggen, of weet iemand waar ze te koop zijn?

mvg. Remy.

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:17
Ik heb voor mijn LiteOn brander ooit een wit frontje gekocht en deze zilver gespoten. Ik kan maandag voor je opzoeken wat voor brander dit is. Als dit past kan je deze wel overnemen.

• Vaevictis_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:01
Thanks, ik heb het zelf ook al zilver gespoten maar dit is niet echt fraai geworden. Dus liever geen zelf gespoten spul.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-02 14:05
Vaevictis_ schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 20:12:
Thanks, ik heb het zelf ook al zilver gespoten maar dit is niet echt fraai geworden. Dus liever geen zelf gespoten spul.
Als je m goed ontvet, in primer zet en paar dunne lagen spuit is er zo goed als geen verschil te zien.

Heb ook al meerdere frontjes gespoten..

laatste creatie: een pc geheel oranje, 2 eur per spuitbus @ actio

Verwijderd

Vaevictis_ schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 19:50:
Hoi,

Misschien hoort dit topic hier niet, maar dat hoor ik dan vast wel. Ik zoek voor een LiteOn brander een los zwart of zilver frontje. Ik heb al een ad geplaatst op T.net maar nog geen reakties. Kan ook niets vinden in shops.

Heeft iemand nog zo'n ding liggen, of weet iemand waar ze te koop zijn?

mvg. Remy.
Ik weet niet waar je woont, maar ikzelf heb een keer eentje gehaald bij computerland.
En anders moet je even een beurs afwachten daar zijn ze altijd te krijgen.

• atomic frogger
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-12-2025
op me werk ;) bij expert leeuwarden :p

[ Voor 3% gewijzigd door atomic frogger op 27-05-2006 21:21 ]

Pagina: 1