Ik zoek een programmatje wat je register en/of het opstarten van de pc helemaal op en top schoonmaakt en nakijkt. Dit omdat ik vind dat mijn pc wel wat sneller kan opstarten. Ik heb al verscheidene progjes geprobeerd: WinASO, jv16 powertools, de tool van MS, ccleaner, easycleaner. Maar telkens na dat ik dat progje heb laten scannen, en ik kijk nog eens in het register, vind ik nog steeds keys van dingen die ik er al een jaar niet meer op heb staan. Format C: is niet echt een optie, want dit is mijn enige legale windows, en dat moet ook zo blijven.... De product key staat wel op de pc, maar ik heb geen cd van Windows*.
BootVis werkt ook niet, ligt aan de s-ata schijf oid..., in ieder geval, dat progje werkt niet
*: een vriend van mij heeft wel een XP HOME SP2 cd, werkt die ook met mijn key? is het dan legaal?
BootVis werkt ook niet, ligt aan de s-ata schijf oid..., in ieder geval, dat progje werkt niet
*: een vriend van mij heeft wel een XP HOME SP2 cd, werkt die ook met mijn key? is het dan legaal?