Toon posts:

Horde webmail vervangen

Pagina: 1
Acties:
  • 280 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al in de search gezocht, maar daar gaat het over hele mailservers.

Mijn situatie:

ik heb een (.eu) domein + 100MB webruimte geregistreerd (bij Webreus.nl)
Nu zit daar standaar Mambo + Horde. Over Mambo heb ik niks te klagen (gebruik ik ook bijna niet) maar Horde vind ik niet echt fijn werken.

Is er een mogelijkheid om dat te vervangen, en hoe? Want van de search wordt ik niet veel wijzer/

Oja, en wat is natuurlijk een goed alternatief voor Horde? 't Moet idiotproof zijn, want het is ook voor mij familie :*)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Waarom zoek je zelf niet een beetje? Waarom vind je Horde niet fijn werken? Heb je alternatieven zoals Roundcube al eens geprobeerd? Ik mis een beetje eigen inzet :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• DiedX
  • Laatst online: 11:28
* DiedX dankt Spider :) Deze kende ik nog niet.

Redelijk makkelijk te installeren is ook Squirrelmail. Ik werk daar standaard mee, maar is vrij "kaal". Wellicht dat RoundCube hierin een oplossing bieden ;)

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Squirrelmail en UebiMiau worden ook regelmatig gebruikt :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
Al deze namen heb ik natuurlijk allang gehoord, daar vraag ik in eerste instantie ook niet naar. Ik vraag of horde te vervangen is, en hoe, als ik zelf de hosting van mijn webruimte niet regel (maar Webreus). Ik had wel eerst iets van Kerio, maar dat was alleen als je eigen pc een server was, en dat is bij mij dus niet zo.

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:56
Verwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 23:26:
Al deze namen heb ik natuurlijk allang gehoord, daar vraag ik in eerste instantie ook niet naar. Ik vraag of horde te vervangen is, en hoe, als ik zelf de hosting van mijn webruimte niet regel (maar Webreus). Ik had wel eerst iets van Kerio, maar dat was alleen als je eigen pc een server was, en dat is bij mij dus niet zo.
Ik denk dat webreus zelf Horde heeft geïnstalleerd, dus het vervangen ervan gaat denk ik niet lukken.

Maar ik denk dat de makkelijkste manier om daar achter te komen het sturen van een mailtje naar de Supportafdeling is :).

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• Wortelsoep
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Wat ik zelf heb gedaan is gewoon m'n mail laten doorsturen naar GMail. Ik heb UebiMiau op m'n host maar echt fijn vind ik die niet. En GMail heeft echt een super-interface en je kan er een hoop mee.

Wellicht niet écht een antwoord op je vraag, maar misschien dat je dit kan overwegen :)

• weijl
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Oja, en wat is natuurlijk een goed alternatief voor Horde? 't Moet idiotproof zijn, want het is ook voor mij familie :*)
oke, niet in eerste instantie, maar je vraagt er dus wel degelijk naar :?

hoe dan ook, ik denk net als Japie dat je het beste ff een mailtje naar de support afdeling kan sturen, zij kunnen je meteen vertellen of dat wel of niet mogelijk is om zelf te doen, en óf dat uberhaubt mogelijk is.

[ Voor 3% gewijzigd door weijl op 27-05-2006 06:40 ]

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Als je al die namen al gehoord hebt heeft dit topic inderdaad geen enkele zin meer. Contact met je hoster is het enige wat je van een mogelijk antwoord zou kunnen voorzien :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.