Toon posts:

[XP]Openen met... werkt niet goed

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil m'n torrent bestanden automatisch laten openen door Azureus, in plaats van BitComet. Nu dacht ik mooi eens de file association te veranderen, maar het lukt niet. Als je in het menu komt waaruit je kunt kiezen uit een lijst programma's, staat daar Azureus ten eerste niet bij. Ten tweede, als ik de optie "bladeren" gebruik, het programma opzoek en selecteer, staat ie nog steeds niet op de lijst en is BitComet nog steeds de standaard client. Is d'r niet een register key die waar ik een pad kan veranderen ofzo? Heb dit probleem nog niet eerder gezien.

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Heb je ook de instelling in BitComet uitgezet? Je kunt namelijk in vele torrent clients instellen dat zij de "standaard torrent client" zijn (net als standaard mail programma en standaard internet browser)...

Heb je ook dat vinkje gezet bij "openen met"? Iets van, open een bestand met deze extensie altijd met dit programma ofzo.

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?