Geen beeld, AGP poort kapot?

Pagina: 1
Acties:

• Noob-Saibot
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-07-2024
Gisteren werd ik wakker en de computer had ik aan laten staan, ik start de computer opnieuw op
en ineens allemaal foutmeldingen dat ie niet van de HDD kon booten en dan weer wel, op eens kreeg ik ook geen beeld meer en ik weet niet wat het zou kunnen zijn. Ik denk alleen dat de AGP poort van mn mobo kapot is. Ik heb al diverse videokaarten geprobeerd. Ook andere monitors hadden geen effect. Ook zo veel mogelijk PCI kaarten etc er uit gehaald allemaal zonder effect.
Is nu dus mijn AGP poort kapot of zou dit ook iets anders kunnen zijn?

specs:
Mobo: Asus P4P800SE, i865PE (Sound, Lan, SATA)
Proc: Intel Pentium 4 3,00GHz (S478, 1MB, 800MHz FSB, Boxed)
Mem: 2x 512MB PC3200 DDR (TwinMos)
VGA: Asus GeForce 6600 256MB (AGP, DVI), N6600/TD/256MB

Verwijderd

Kan van alles zijn.

Wat bedoel je precies met 'geen beeld'?

• Noob-Saibot
De monitor geeft geen beeld, net alsof de computer uit staat zeg maar.

• BèR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2022
Ik zou eerder denken aan wat voor probleem ook met je mobo. Haal es de stroomkabel uit je pc, hou 20 sec je powerknop ingedrukt. Haal dan je RAM eens eruit en zet m weer es aan met 1 stokje RAM tegelijk (wel alle 2 proberen, een voor een), alleen je vidkaart, geen HD/CD-devices. Daarna kun je vanzelf apparaten toe gaan voegen totdat hij het niet meer doet. Ook al s andere voeding geprobeerd btw?

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Lijkt me onwaarschijnlijk dat je AGP poort kapot is. Doe is een BIOS-reset? (Wat zijn je temperaturen en voltages?)

Btw, nogal beperkte topic-start...

• Noob-Saibot
Temperaturen en voltages kan ik zo niet geven (geen beeld :P) Met geheugen ga ik even proberen :)

Verwijderd

Noob-Saibot schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 18:00:
De monitor geeft geen beeld, net alsof de computer uit staat zeg maar.
De monitor 'springt' ook nooit aan (zonder beeld te geven)? Hij blijft in standby en doet verder niks?

• Noob-Saibot
Inderdaad, maar kben nou even aan het proberen met het geheugen etc en ik heb nou dus ineens wel beeld, ik ga nu langzaamaan apparaten toevoegen om te kijken wat er gebeurd.
Pagina: 1