Het is een wat vage topictitel, maar ik weet niet hoe ik het moet verwoorden. Ik weet eigenlijk ook niet waar ik op moet zoeken dus vandaar dat ik al vrijsnel dit topic open.
Het probleem is als volgt. Er is een website met allemaal links naar andere pages met o.a. tekst.
dus het volgende idee:
www.website.nl met de links:
www.website.nl/001.htm
www.website.nl/002.htm
www.website.nl/003.htm
www.website.nl/004.htm
www.website.nl/005.htm
etc
Op de sites met 001.htm staat vooral tekst, en er staat een linkje naar een muziek bestand. De reeks loopt door tot ~ 700.htm
Nu wil ik graag al die sites opslaan, zodat ik die tekst heb. En ik wil ze graag op een van de volgende manieren hebben.
Of 001.htm, 002.htm, 003.htm zodat je krijgt: C:\001.htm etc.
Liever heb ik het als: 001.doc, 002.doc, 003.doc (of *.txt)
Je begrijpt dat het een beetje een klote werk is om dat 700 keer te klikken, tekst selecteren, copy-paste opslaan, naam intypen,... volgende...
Dus ben ik op zoek naar een tooltje dat dat netjes voor me doet.
De tekst die ik wil hebben is gewoon openbaar voor iedereen toegankelijk, dus geen illegale onzin.
Het probleem is als volgt. Er is een website met allemaal links naar andere pages met o.a. tekst.
dus het volgende idee:
www.website.nl met de links:
www.website.nl/001.htm
www.website.nl/002.htm
www.website.nl/003.htm
www.website.nl/004.htm
www.website.nl/005.htm
etc
Op de sites met 001.htm staat vooral tekst, en er staat een linkje naar een muziek bestand. De reeks loopt door tot ~ 700.htm
Nu wil ik graag al die sites opslaan, zodat ik die tekst heb. En ik wil ze graag op een van de volgende manieren hebben.
Of 001.htm, 002.htm, 003.htm zodat je krijgt: C:\001.htm etc.
Liever heb ik het als: 001.doc, 002.doc, 003.doc (of *.txt)
Je begrijpt dat het een beetje een klote werk is om dat 700 keer te klikken, tekst selecteren, copy-paste opslaan, naam intypen,... volgende...
Dus ben ik op zoek naar een tooltje dat dat netjes voor me doet.
De tekst die ik wil hebben is gewoon openbaar voor iedereen toegankelijk, dus geen illegale onzin.